فروش فوم بسته بندی در شهر قدس

Foam packaging-1
Foam packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مرحله دوم با تأسیس کارگاه‌ها و کارخانجات متعدد در کنار جاده قدیم و کنار راه‌آهن و به‌طورکلی شروع رشد سریع تهران در چند دهه اخیر آغاز گردید. در این مرحله با رشد سریع جمعیت منطقه تهران روستای قلعه حسن خان نیز که در فاصله نسبتاً کمی از تهران و در نزدیکی تعدادی از این کارخانجات و کارگاه‌ها قرار گرفته‌است به سرعت رشد نمود.

شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.


زمانی که مشتری جعبه ی محصول را باز می کند و می بیند که محصول به صورت دقیق و منظم با فوم بسته بندی شده است.، متوجه می شود که شما در حال انجام اقداماتی برای ارسال سفارش آنها بصورت ایمن هستید. اینکار باعث میشود یک خط اعتماد بین مشتری و شما ایجاد شود و میل شخصی مشتری به خرید از برند و فروشگاه شما افزایش پیدا کند. از دیگر مزایای فوم، مقرون به صرفه بودن آن است.. فوم یک ماده سبک و کم وزن است. که ساخت و سفارشی کردن آن نسبتاً آسان است.. از فوم برای بستن مواد غذایی، و وسایل حساس و&#; است.فاده می شود.

ما به‌عنوان تولید کننده مطرح فوم برای بسته‌بندی تمایل به جلب رضایت مشتریان و عرضه محصولات باکیفیت هستیم. به همین دلیل همیشه بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه را در ساخت فوم بسته‌بندی است.فاده کرده‌ایم. چنانچه شما لیست محصولات موردنیاز فروشگاه خود را آماده کرده‌اید، می‌توانید با کارشناس فروش شرکت ارتباط برقرار کنید. شما با حذف واسطه‌گر خیلی راحت می‌توانید سود خود از کار را افزایش دهید. با افزایش سود نیز درآمد ماهانه شما رشد خواهد کرد. همیشه در خرید عمده به معتبر بودن شرکت تولیدی دقت کنید.

این فوم بسته بندی شرکت ایزی پک به صورت رول بوده و دارای عرض سانتی متر و طول متر (ضخامت میلی متر) می باشد و برای بسته بندی انواع و اقسام کالاها و افزایش مقاوت آن ها در برابر نفوذ آب و رطوب و &#; مورد است.فاده قرار میگیرد. همچنین برای مشاهده تمامی محصولات



( فروش ) های دیگر