فروش فوم بسته بندی در فیروزکوه

Foam packaging-1
Foam packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به این روستا که بروید، می‌توانید از طریق دو مسیر جاده لاسک و یا مسیر امامزاده خوشنام، پیاده‌روی ماجراجویانه خود در روستا را آغاز کنید. برای رسیدن به امامزاده خوشنام، دو راه پیش رو دارید که یکی از محله کشک ریز عبور می‌کند و دیگری، جاده لاسک است..

تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.

با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.


پلی یورتان (PU) یک پلیمر رایج است. که برای ساخت فوم، به ویژه برای مبلمان و همچنین برای بسته بندی است.فاده می شود. دارای ساختار سلول باز الاستیک و نسبتاً نرم است. که طیف وسیعی از عملکرد را به ویژه برای موارد ظریف و سبک وزن یا موارد بسیار حساس به لرزش مفید است..

زمانی که مشتری جعبه ی محصول را باز می کند و می بیند که محصول به صورت دقیق و منظم با فوم بسته بندی شده است.، متوجه می شود که شما در حال انجام اقداماتی برای ارسال سفارش آنها بصورت ایمن هستید. اینکار باعث میشود یک خط اعتماد بین مشتری و شما ایجاد شود و میل شخصی مشتری به خرید از برند و فروشگاه شما افزایش پیدا کند. از دیگر مزایای فوم، مقرون به صرفه بودن آن است.. فوم یک ماده سبک و کم وزن است. که ساخت و سفارشی کردن آن نسبتاً آسان است.. از فوم برای بستن مواد غذایی، و وسایل حساس و&#; است.فاده می شود.

صنعت فوم بر پایه شیمی بنا نهاده شده است.. ساخت فوم بر اساس روش های شیمیایی بر پایه مواد منشعب از پتروشیمی (پالایشگاهی) بوده و به وسیله تجهیزات پیشرفته تولید می گردد. فوم راه حلی جدید در تمامی صنایع ایجاد کرد. به وجود آوردن تخلل در ماده و حباب های بسیار ریزی که در وجود آن نهفته است. باعث است.حکام و افزایش حجم ماده گردید. کاربردهای فراوان فوم در تمامی صنایع پیشرفتی عظیم در صنعت ایجاد کرد. فومیران با دانش و تجربه بالا و صادرات فوم به اقصی نقاط دنیا اعتبار صنعت فوم در ایران و جهان می باشد.



( فروش ) های دیگر