فروش فوم بسته بندی در ورامین

Foam packaging-1
Foam packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است.. این شهرستان در کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچک و پیشوا تشکیل شده است.. کمتر گردشگری به ورامین به عنوان یک مقصد گردشگری فکر می‌کند اما باید گفت که این شهر جزو شهرهای تاریخی تهران محسوب می شود و می‌تواند مقصد مناسبی برای سفرهای یک‌روزه درون است.انی باشد. امروزه با هم گشتی کوتاه در این شهرستان خواهیم زد. با ما همراه باشید.

تالاب بند علی خان در ۵ کیلومتری جنوب شهرستان ورامین قرار دارد. این تالاب فصلی، در فصول گرم سال به‌صورت باتلاق درمی‌آید و گاهی خشک می‌شود؛ اما در پاییز و زمستان، مملو از آب می‌شود و پرندگان مهاجر را به سوی خود جذب می‌کند. این تالاب زیستگاه و محل زمستان‌گذرانی پرندگانی همچون اردک‌های سرسبز، خوتکا، غازها، آبچلیک‌های پاسبز و پاسرخ و فیلوش است. و بیش از همه در آن چنگر یافت می‌شود. وجود نی که در محیط آب شیرین رشد می‌کند، نشان از تصفیه خود‌به‌خود آب در این تالاب دارد.

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..


این فوم بسته بندی شرکت ایزی پک به صورت رول بوده و دارای عرض سانتی متر و طول متر (ضخامت میلی متر) می باشد و برای بسته بندی انواع و اقسام کالاها و افزایش مقاوت آن ها در برابر نفوذ آب و رطوب و &#; مورد است.فاده قرار میگیرد. همچنین برای مشاهده تمامی محصولات

پلی یورتان (PU) یک پلیمر رایج است. که برای ساخت فوم، به ویژه برای مبلمان و همچنین برای بسته بندی است.فاده می شود. دارای ساختار سلول باز الاستیک و نسبتاً نرم است. که طیف وسیعی از عملکرد را به ویژه برای موارد ظریف و سبک وزن یا موارد بسیار حساس به لرزش مفید است..

صنعت فوم بر پایه شیمی بنا نهاده شده است.. ساخت فوم بر اساس روش های شیمیایی بر پایه مواد منشعب از پتروشیمی (پالایشگاهی) بوده و به وسیله تجهیزات پیشرفته تولید می گردد. فوم راه حلی جدید در تمامی صنایع ایجاد کرد. به وجود آوردن تخلل در ماده و حباب های بسیار ریزی که در وجود آن نهفته است. باعث است.حکام و افزایش حجم ماده گردید. کاربردهای فراوان فوم در تمامی صنایع پیشرفتی عظیم در صنعت ایجاد کرد. فومیران با دانش و تجربه بالا و صادرات فوم به اقصی نقاط دنیا اعتبار صنعت فوم در ایران و جهان می باشد.



( فروش ) های دیگر