فروش فوم در بومهن

foam-1
foam-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.


تمامی مراحل ساخت و طراحی خطوط تولید اعم از دستگاه های لوپرشر وهایپرشر در این واحد صنعتی و بصورت برنامه نویسی مهندسی شده می باشد .قطعات بکار رفته در دستگاه براساس الگوی صحیح و طبق است.اندارد های بین المللی، نوع خروجی سفارشی ساخته می شود .

کسب گواهینامه های مختلف در نظام مدیریت کیفیت در طی سال ها تجربه نشان دهنده خلاقیت تیم طراح وزحمات بی دریغ مهندسین وکارشناسان ایرانی و داشتن واحد و به موقع خدمات پس از فروش منظم و جامع .امکان ارائه سرویس گارانتی اولیه وخدمات پس از فروش حداکثر ظرف مدت ساعت بعد از برقراری تماس از سوی مشتریان گرامی در سراسر کشور یکی دیگر از امتیازات این شرکت می باشد.آنچه همواره در طول سال های متمادی سرلوحه فعالیت مدیریت قرار گرفته،برداشتن گامی هر چند کوچک در راستای بهبود کیفیت و افزایش توان اجرایی در امر ساخت ماشین آلات فیلتر هوا, فروش دستگاه تزریق فوم, خطوط تولید فیلتر هوا, دستگاه چین کن فیلتر هوا, دستگاه تزریق فوم سرد, تولید فیلتر هوا, دستگاه تزریق فوم فشار ضعیف (LP) , دستگاه تزریق فوم فشار قوی (HP) , خطوط تولید فیلتر هوا, دستگاه تزریق فروش فوم فیلتر هوا, دستگاه تزریق فوم فیلتر هوا رباتیک, فروش دستگاه تزریق فوم, دستگاه تزریق فوم فیلتر هوا سی ان سی CNC , قیمت دستگاه چین کن فیلتر هوا, دستگاه چین کن فیلتر هوا غلطکی, فروش دستگاه چین کن, دستگاه چین کن فیلتر هوا تیغه ای, قیمت فیلتر هوا, دستگاه های تزریق فوم, فیلتر هوا, سرویس و نگهداری , ساخت و طراحی انواع جک و میز CNC , قطعات و لوازم جانبی, تامین مواد اولیه فیلتر هوا و فوم فیلتر هوا, درخواست مشاوره, اخذ نمایندگی فروش, مراکز فروش فیلتر هوا, قیمت دستگاه چین کن, قیمت دستگاه تزریق فوم و سایر خدمات تولید و فروش دستگاه تزریق فوم و فیلتر هوا می باشد.

در ساخت قطعات بکار رفته در ماشین آلات تماما از دستگاه های پیشرفته فرز وتراش است.فاده می گرددوبعد از کنترل نهایی قطعات به روش آبکاری رنگ آمیزی شده وتمام اسکلت های دستگاه نیز با رنگ اپوکسی که بسیار مقاوم در برابر حرارت واسیدها می باشد رنگ شده و آماده مونتاژ می باشد.



( فروش ) های دیگر