مشاوره و اجرا فوم در بومهن

foam-1
foam-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


در ساخت قطعات بکار رفته در ماشین آلات تماما از دستگاه های پیشرفته فرز وتراش است.فاده می گرددوبعد از کنترل نهایی قطعات به روش آبکاری رنگ آمیزی شده وتمام اسکلت های دستگاه نیز با رنگ اپوکسی که بسیار مقاوم در برابر حرارت واسیدها می باشد رنگ شده و آماده مونتاژ می باشد.

کسب گواهینامه های مختلف در نظام مدیریت کیفیت در طی سال ها تجربه نشان دهنده خلاقیت تیم طراح وزحمات بی دریغ مهندسین وکارشناسان ایرانی و داشتن واحد و به موقع خدمات پس از فروش منظم و جامع .امکان ارائه سرویس گارانتی اولیه وخدمات پس از فروش حداکثر ظرف مدت ساعت بعد از برقراری تماس از سوی مشتریان گرامی در سراسر کشور یکی دیگر از امتیازات این شرکت می باشد.آنچه همواره در طول سال های متمادی سرلوحه فعالیت مدیریت قرار گرفته،برداشتن گامی هر چند کوچک در راستای بهبود کیفیت و افزایش توان اجرایی در امر ساخت ماشین آلات فیلتر هوا, فروش دستگاه تزریق فوم, خطوط تولید فیلتر هوا, دستگاه چین کن فیلتر هوا, دستگاه تزریق فوم سرد, تولید فیلتر هوا, دستگاه تزریق فوم فشار ضعیف (LP) , دستگاه تزریق فوم فشار قوی (HP) , خطوط تولید فیلتر هوا, دستگاه تزریق فروش فوم فیلتر هوا, دستگاه تزریق فوم فیلتر هوا رباتیک, فروش دستگاه تزریق فوم, دستگاه تزریق فوم فیلتر هوا سی ان سی CNC , قیمت دستگاه چین کن فیلتر هوا, دستگاه چین کن فیلتر هوا غلطکی, فروش دستگاه چین کن, دستگاه چین کن فیلتر هوا تیغه ای, قیمت فیلتر هوا, دستگاه های تزریق فوم, فیلتر هوا, سرویس و نگهداری , ساخت و طراحی انواع جک و میز CNC , قطعات و لوازم جانبی, تامین مواد اولیه فیلتر هوا و فوم فیلتر هوا, درخواست مشاوره, اخذ نمایندگی فروش, مراکز فروش فیلتر هوا, قیمت دستگاه چین کن, قیمت دستگاه تزریق فوم و سایر خدمات تولید و فروش دستگاه تزریق فوم و فیلتر هوا می باشد.

تمامی مراحل ساخت و طراحی خطوط تولید اعم از دستگاه های لوپرشر وهایپرشر در این واحد صنعتی و بصورت برنامه نویسی مهندسی شده می باشد .قطعات بکار رفته در دستگاه براساس الگوی صحیح و طبق است.اندارد های بین المللی، نوع خروجی سفارشی ساخته می شود .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر