مشاوره و اجرا فوم در شمال تهران

foam-1
foam-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به دلایل مختلفی از جمله سطح مالی رو به بالا در شمال تهران ، وجود مراکز خرید پیشرفته در شمال تهران یک نیاز طبیعی برای ساکنین است. . این مراکز خرید انواع پوشاک ، اکسسوری و لوازم خانگی را از برند های معروف به فروش میرسانند و اغلب قیمت بالایی هم دارند . اما در مراکز خریدی مانند بارار تجریش واقع در میدان تجریش جنب آستان امامزاده صالح میتوانید کالای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تری خرید کنید . از جمله مراکز خرید معروف در شمال تهران میتوان به : ساناسنتر &#; ارگ تجاری تجریش &#; پالادیوم -عرش آجودانیه -آواسنتر و روشا اشاره کرد .

جردن یکی از محلات شمالی شهر تهران است. که به واسطه نزدیکی به محله‌های الهیه، امانیه، داوودیه و توانیر از موقعیت بسیار خوبی بهره‌مند شده است.. بخش‌های مختلف این خیابان در سه منطقه شهرداری ، و تهران بزرگ تقسیم‌بندی می‌شوند. تعداد زیادی از سفارت‌خانه‌های ایران در این محله از تهران واقع شده‌اند و بافت آن را به محله‌ای مسکونی، اداری و تجاری تبدیل کرده‌اند. به همین دلیل رفت‌وآمد کاری به محله جردن بسیار زیاد است.. شاید همین رفت‌وآمدهاست که باعث شده جردن را با ترافیک‌های کلافه کننده‌اش بشناسند. البته فروشگاه‌های لاکچری جردن هم در محبوب شدن و پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. هر برندی که فکرش را کنید از شکلات گرفته تا لباس در این محله شعبه دارد.

دومین مورد ای معروف ترین محله های شمال تهران جایی نیست جز تجریش دیدنی! محله‌ تجریش از قدیمی‌ترین و زیباترین مناطق شهر تهران است. که درست در شمال این شهر قرار گرفته و تهرانی و غیرتهرانی آن را می‌شناسند. از پدرهایتان که بپرسید حتماً خاطراتی برای تعریف کردن از تجریش و حال و هوای قدیمش دارند، اینجا هم مانند اکثر خیابان‌های قدیمی شهر تهران دست‌خوش تغییرات شده اما قرارگیری چند خانه و کاخ تاریخی در این محله باعث شده تا هنوز هم بتوان در میان کوچه‌ها و خیابان‌هایش ردی از تاریخ را پیدا کرد.


کسب گواهینامه های مختلف در نظام مدیریت کیفیت در طی سال ها تجربه نشان دهنده خلاقیت تیم طراح وزحمات بی دریغ مهندسین وکارشناسان ایرانی و داشتن واحد و به موقع خدمات پس از فروش منظم و جامع .امکان ارائه سرویس گارانتی اولیه وخدمات پس از فروش حداکثر ظرف مدت ساعت بعد از برقراری تماس از سوی مشتریان گرامی در سراسر کشور یکی دیگر از امتیازات این شرکت می باشد.آنچه همواره در طول سال های متمادی سرلوحه فعالیت مدیریت قرار گرفته،برداشتن گامی هر چند کوچک در راستای بهبود کیفیت و افزایش توان اجرایی در امر ساخت ماشین آلات فیلتر هوا, فروش دستگاه تزریق فوم, خطوط تولید فیلتر هوا, دستگاه چین کن فیلتر هوا, دستگاه تزریق فوم سرد, تولید فیلتر هوا, دستگاه تزریق فوم فشار ضعیف (LP) , دستگاه تزریق فوم فشار قوی (HP) , خطوط تولید فیلتر هوا, دستگاه تزریق فروش فوم فیلتر هوا, دستگاه تزریق فوم فیلتر هوا رباتیک, فروش دستگاه تزریق فوم, دستگاه تزریق فوم فیلتر هوا سی ان سی CNC , قیمت دستگاه چین کن فیلتر هوا, دستگاه چین کن فیلتر هوا غلطکی, فروش دستگاه چین کن, دستگاه چین کن فیلتر هوا تیغه ای, قیمت فیلتر هوا, دستگاه های تزریق فوم, فیلتر هوا, سرویس و نگهداری , ساخت و طراحی انواع جک و میز CNC , قطعات و لوازم جانبی, تامین مواد اولیه فیلتر هوا و فوم فیلتر هوا, درخواست مشاوره, اخذ نمایندگی فروش, مراکز فروش فیلتر هوا, قیمت دستگاه چین کن, قیمت دستگاه تزریق فوم و سایر خدمات تولید و فروش دستگاه تزریق فوم و فیلتر هوا می باشد.

در ساخت قطعات بکار رفته در ماشین آلات تماما از دستگاه های پیشرفته فرز وتراش است.فاده می گرددوبعد از کنترل نهایی قطعات به روش آبکاری رنگ آمیزی شده وتمام اسکلت های دستگاه نیز با رنگ اپوکسی که بسیار مقاوم در برابر حرارت واسیدها می باشد رنگ شده و آماده مونتاژ می باشد.

تمامی مراحل ساخت و طراحی خطوط تولید اعم از دستگاه های لوپرشر وهایپرشر در این واحد صنعتی و بصورت برنامه نویسی مهندسی شده می باشد .قطعات بکار رفته در دستگاه براساس الگوی صحیح و طبق است.اندارد های بین المللی، نوع خروجی سفارشی ساخته می شود .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر