فروش فیلتر صنعتی در دماوند

Industrial filter-1
Industrial filter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرت آن بیش از هر چیز در این است. که فریدون از شخصیت‌های اساطیری ایران، ضحاک را در آنجا، در غاری به بند کشیده‌ و ضحاک آنجا زندانی‌ است. تا آخرالزمان که بند بگسلد و کشتن خلق آغاز کند و سرانجام به دست گرشاسپ کشته شود. هنوز هم بعضی از ساکنین نزدیک این کوه باور دارند که ضحاک در دماوند زندانی است. و اعتقاد دارند که بعضی صداهایی که از کوه شنیده می‌شود، ناله‌های او است.. بنا به روایتی نبرد لشکر فریدون به سپاهسالاری کاوه با ضحاک در حوالی دماوند بوده است..

آشوریان کوه دماوند را کان سنگ لاجورد می‌انگاشتند. در زمان تاخت و تاز آشوری‌ها به فلات ایران این کوه بخشی از حدود مادها شمرده می‌شد و در متن‌های آشوری هم بدان اشاره‌ شده‌ است.. دیاکونوف، سنت گذاردن پیکر مردگان در کوه‌ها را آیین مغانی می‌انگارد که در دامنه دماوند می‌زیستند و آیین خود را به دیگر جاهای ایران پراکندند. در دامنه دماوند تعداد زیادی گور پیش از تاریخ وجود دارد. در سده هشتم میلادی در پای کوه دماوند دژی بوده است. که موبدی زرتشتی به نام مس‌مغان و پیروانش در آن می‌زیستند و این دژ به فرمان المهدی خلیفه عباسی ویران‌ شده و مس‌مغان نیز کشته شد. در دوران سلطنت پهلوی و در دوره‌های مختلفی از تاریخ ایران از نقش کوه دماوند و خورشید در حال تابش از پشت آن به‌عنوان نماد ایران زمین بهره می‌بردند.

برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..


همانطور که گفتیم فیلترها در انواع مختلفی به تولید میرسند. طبیعتا هر یک از آنها قابلیت منحصر بفرد خود را دارند و باتوجه به شرایط باید بهترین آنها را برای محیط صنعتی انتخاب کرد. مهمترین فاکتورهای خرید انواع فیلترهای صنعتی در موارد زیر خلاصه می شود:

همانطور که از نام آنها پیداست برای فیلتر کردن هوا و حذف ذرات اضافی معلق در هوا از این فیلترها است.فاده می شود. هر یک از دستگاه های صنعتی باتوجه به شرایط فنی، اقلیمی، مشخصات و نوع کارایی موتور از فیلتر هواکش مخصوص به خود است.فاده می کنند.

مقاومت شیمیایی فیلتر: فیلترهایی که در صنایع است.فاده می شوند، سیالاتی با ماهیت اسیدی را تصفیه می کنند. برای همین دلیل باید پوسته این فیلترها که در تماس مستقیم با سیال است.، در برابر خوردگی مقاوم باشند. همچنین سیالات باید در مقابل برهم کنش های شیمیایی مقاوم باشند.



( فروش ) های دیگر