فروش فیلتر صنعتی در رودهن

Industrial filter-1
Industrial filter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت شهر رودهن به حدود سال قبل برمیگردد و به علت مهاجرت ترک تباران در دوران قاجار به این شهر، زبان مادری شهر رودهن، تاتی است.. به دلیل آب و هوای خوب و نزدیکی به شهر تهران در سالهای اخیر مردم بسیاری از شهرهای مختلف ایران از جمله مازندران، مشهد و&#; به این شهر مهاجرت نموده اند. همچنین وجود چندین دانشگاه مانند دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اسلامی با حدود هزار دانشجو در این شهر منجر به رشد چشمگیر این شهر از لحاظ فرهنگی، علمی، آموزشی و اقتصادی شده است..

قیمت باغ در رودهن بستگی به متراژ، موقعیت مکانی، نوع سند و امکاناتی همچون چاه آب، برق، گاز، درختان موجود آن دارد و در زمان نوشتن این مقاله از کمترین قیمت دو میلیارد تومان شروع می شود و این قیمت براساس امکاناتی که آن باغ دارد متغیر و معمولا رو به افزایش است..

رستوران لاله صحرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های رودهن است. و در واقع شهرت آن به‌دلیل مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و هم چنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ است..  دکوراسیون داخلی رستوران هم از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات زیبا و دیوارهایی مملو از نقش و نگار برخوردار است.. منوی غذایی رستوران هم شامل انواع غذاهای کبابی، چلوکباب‌ها، جوجه کباب‌ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی است..


به عنوان یک تولید کننده پیشرو در زمینه راه حل های هوا برتر، ما سیستمهای تجاری و صنعتی برای فیلتراسیون هوا و کنترل آلودگی هوا را بهبود میدهیم که کارکنان و بهره وری تجهیزات را بهبود می بخشد،به حداقل رساندن مصرف انرژی و به نفع سلامت انسان و محیط زیست می باشد.

فیلتر صنعتی وظیفه دارد که آلاینده ها و ترکیبات جامد موجود در سیالات را از هم جدا کند. تصفیه سیالات در فیلترهای صنعتی به طور کلی به دو حالت انجام می شود. در حالت اول زمانی که سیال در حرکت است. و خارج می شود این عمل انجام می شود. در حالت دوم زمانی عمل فیلتر انجام می شود که جریان سیال قطع باشد.

ما یک تیم از حسابرسان بسیار با کیفیت را داریم که آزمایشهای کیفی دقیق برروی محصولات را انجام می دهند تا بهترین است.انداردهای کیفیت را تضمین کنند،تعامل یک به یک با مشتریها به درستی دنبال می شود تا نیازهای خود را به نحوی بهتر درک کنند.هدف ما تولید محصولات موثر و با کیفیت برای مشتریان است..



( فروش ) های دیگر