فروش فیلتر صنعتی در شمال تهران

Industrial filter-1
Industrial filter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فرمانیه تهران یکی از محله‌های لاکچری و مرفه نشین پایتخت است. که در محدوده شمال شهر تهران واقع شده است.. اگر بخواهیم آدرس دقیق‌تری بدهیم فرمانیه در منطقه شهرداری تهران واقع شده است. که از شمال با خیابان شهید لواسانی (فرمانیه)، از جنوب با بزرگراه صدر، از شرق با خیابان پاسداران و از غرب با خیابان کامرانیه همسایه است..

محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را در درون خود جای داده اند. از در محله های شمال تهران موجود در این منطقه، انواع و اقسام رستوران ها و  کافه ها وجود دارد که هر کدام از آن ها با وجود دیزاین و دکوراسیون متفاوت خود، از محبوب ترین کافه های تهران می باشند و همچنین افراد بسیاری برای گشت و گذار های شبانه و شکم گردی به این منطقه از پایتخت می روند.

امینه اقدس را می توان به عنوان اولین فرد در نظر گرفت که اهمیت محله اقدسیه را به خوبی درک کرده بود. او این محله را به عنوان هدیه ازناصرالدین شاه دریافت کرد و بعد از اتفاقات سیاسی تا زمان پهلوی دوم این زمین ها تنها کاربری کشاورزی داشت ولی پس از این زمان افراد پولدار ارزش این بخش را دانسته و ساخت و ساز در آن را آغاز کردند. این محله امروزه بافت سنتی خاصی دارد و در کنار همین بافت خانه های لوکس و مدرنی نیز دیده می شود.


فیلترهای صنعتی مصارف بسیار زیادی دارند. همانطور که گفته شد نقش مهمی را در صنایع مختلف و سلامت انسان و محیط انجام می دهند. با توجه به طراحی و تولید انواع فیلترهای صنعتی کاربردهای فراوانی را برای هر یک میتوان در نظر گرفت. همچنین با کوچکترین تغییر در محیط، عملکرد، فضا و &#; نوع فیلتر مصرفی نیز باید تغییر کند. پس قبل از انتخاب هر یک از فیلتر ابتدا با انواع آنها آشنا شده و مشخصات هریک را به دقت مطالعه کنید.

پس از مدتی است.فاده از فیلترهای صنعتی ، منافذی که برای جداسازی ذرات معلق از سیالها در نظر گرفته شده اند، گرفته و مسدود می شوند. و به این دلیل جداسازی ترکیبات موجود در سیالات به درستی انجام نمی شود و در این زمان باید فیلتر تمیز یا تعویض گردد.

فیلتر جداکننده یا سپراتو کمپرسور یکی دیگر از انواع فیلترهاست که به منظور جداسازی ذرات در دستگاه های کامپرسور تولید میشود. این نوع فیلترها بیشتر در دستگاه هایی که تجریه روغن را انجام می دهند، مورد است.فاده قرار میگیرد. وظیفه این فیلتر جداسازی روغن و بخار هوای فشرده در کمپرسور است..



( فروش ) های دیگر