فروش فیلتر صنعتی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Industrial filter-1
Industrial filter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.


فیلتر جداکننده یا سپراتو کمپرسور یکی دیگر از انواع فیلترهاست که به منظور جداسازی ذرات در دستگاه های کامپرسور تولید میشود. این نوع فیلترها بیشتر در دستگاه هایی که تجریه روغن را انجام می دهند، مورد است.فاده قرار میگیرد. وظیفه این فیلتر جداسازی روغن و بخار هوای فشرده در کمپرسور است..

فیلترهای صنعتی یکی از مهم‌ترین تجهیزات در صنایع مختلف به شما می‌روند. بسیاری از صنایع با توجه به سیالات مورد است.فاده خود مانند مایعات یا گازها، نیاز به تصفیه سیال مورد نظر و گرفتن ذرات گرد و غبار موجود در آن دارند تا خللی در کارشان ایجاد نشود. در این مرحله، فیلترهای صنعتی وارد عمل شده و با حذف آلاینده‌ها که اغلب ذرات غبار هستند، این مشکل را برطرف می‌کنند.

فیلترها در صنعت رنگ نیز کاربرد دارند که در ادامه کاربرد آن را توضیح می دهیم. فیلترها متناسب با نوع سیالات و ناخالصی های موجود درآنها طراحی می شوند. در تصفیه رنگ به فشار کمی نیاز است. و برای اینکه فیلتر بتواند رنگ را به کیفیت بالا برساند، از غشاء مخصوصی طراحی شده که به یون های نمک موجود در رنگ اجازه عبور می دهد.



( فروش ) های دیگر