فروش فیلتر صنعتی در شهریار

Industrial filter-1
Industrial filter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

شهریار، یکی از به نام ترین و پرآوازه ترین شاعران معاصر ایرانی است. که نام اصلی آن سید محمدحسین بهجت تبریزی می باشد. است.اد شهریار، شعرهای عاشقانه بسیار زیبایی سروده است. که تا به اکنون زبانزد خاص و عام است. و برخی از ترانه سراها از تلفیق شعرهای ایشان است.فاده می کنند. شهرت شعرهای است.اد شهریار تا بدانجا بوده که است. روز شهریور را به نام او «روز شعر و ادب فارسی» نام گذاری کرده اند. به همین منظور گلچین اشعاری زیبا از است.اد شهریار را برایتان گرد آورده ایم.

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.


فیلتر صنعتی از جمله تجهیزات پرکاربرد در صنایع مختلف است.. این فیلتر، مانع از حرکت ذرات جامد معلق در سیالات مختلف از قبیل مایعات و گازها می‌شود. به طور کلی دو نوع فیلتر برای است.فاده در صنایع وجود دارد. یکی فیلترهایی که هنگام حرکت سیال عمل فیلتر را انجام می‌دهند و نوع دیگر هم وقتی که سیال از حرکت ایستاده باشد، فیلتراسیون را پیاده می‌کند.

پس از مدتی است.فاده از فیلترهای صنعتی ، منافذی که برای جداسازی ذرات معلق از سیالها در نظر گرفته شده اند، گرفته و مسدود می شوند. و به این دلیل جداسازی ترکیبات موجود در سیالات به درستی انجام نمی شود و در این زمان باید فیلتر تمیز یا تعویض گردد.

مقاومت شیمیایی فیلتر: فیلترهایی که در صنایع است.فاده می شوند، سیالاتی با ماهیت اسیدی را تصفیه می کنند. برای همین دلیل باید پوسته این فیلترها که در تماس مستقیم با سیال است.، در برابر خوردگی مقاوم باشند. همچنین سیالات باید در مقابل برهم کنش های شیمیایی مقاوم باشند.



( فروش ) های دیگر