فروش فیلتر صنعتی در قرچک

Industrial filter-1
Industrial filter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 

بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.


عمر مفید فیلترهای هوا صنعتی ماه است. و شما هر ماه یک بار باید فیلتر دستگاه خود را تعویض کنید. اگر آلاینده های موجود در هوای ساختمان شما نسبت به به دیگر ساختمان ها بیشتر است.، طول عمر این فیلترها کمتر می شود و شما باید زودتر از ماه آن را تعویض کنید.

همانطور که از نام آنها پیداست برای فیلتر کردن هوا و حذف ذرات اضافی معلق در هوا از این فیلترها است.فاده می شود. هر یک از دستگاه های صنعتی باتوجه به شرایط فنی، اقلیمی، مشخصات و نوع کارایی موتور از فیلتر هواکش مخصوص به خود است.فاده می کنند.

فیلتر جداکننده یا سپراتو کمپرسور یکی دیگر از انواع فیلترهاست که به منظور جداسازی ذرات در دستگاه های کامپرسور تولید میشود. این نوع فیلترها بیشتر در دستگاه هایی که تجریه روغن را انجام می دهند، مورد است.فاده قرار میگیرد. وظیفه این فیلتر جداسازی روغن و بخار هوای فشرده در کمپرسور است..



( فروش ) های دیگر