فروش فیلتر صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Industrial filter-1
Industrial filter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


فیلترها در صنعت رنگ نیز کاربرد دارند که در ادامه کاربرد آن را توضیح می دهیم. فیلترها متناسب با نوع سیالات و ناخالصی های موجود درآنها طراحی می شوند. در تصفیه رنگ به فشار کمی نیاز است. و برای اینکه فیلتر بتواند رنگ را به کیفیت بالا برساند، از غشاء مخصوصی طراحی شده که به یون های نمک موجود در رنگ اجازه عبور می دهد.

فیلتر صنعتی وظیفه دارد که آلاینده ها و ترکیبات جامد موجود در سیالات را از هم جدا کند. تصفیه سیالات در فیلترهای صنعتی به طور کلی به دو حالت انجام می شود. در حالت اول زمانی که سیال در حرکت است. و خارج می شود این عمل انجام می شود. در حالت دوم زمانی عمل فیلتر انجام می شود که جریان سیال قطع باشد.

در حالت کلی اجزاء مختلفی در کنار هم قرار گرفته‌اند تا فیلترهای صنعتی شکل بگیرند. طراحی و ساخت اینگونه فیلترها نه تنها باید از ورود ذرات جامد در داخل سیال جلوگیری به عمل آورد بلکه باید بتواند آنچه به عنوان محلول باقی مانده است. را نیز تصفیه کند. به همین دلیل یک فیلتر صنعتی باید خصوصیات مهمی از جمله موارد زیر را داشته باشد:



( فروش ) های دیگر