خدمات و سرویس فیلتراسیون روغن و سوخت در بومهن

Oil and fuel filtration-1
Oil and fuel filtration-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


شرکت فرس اولین تولید کننده دستگاه های فیلتراسیون روغن و سوخت در ایران، به منظور دستیابی صنایع به راندمان اقتصادی بالاتر اقدام به تولید انواع سیستم های پیشرفته و مدرن فیلتراسیون و احیاء روغن و سوخت مانند دستگاه های فیلتراسیون روغن های هیدرولیک، گیربکس، توربین، موتور، روغن های روانکار، عایق و &#; نموده است.. متخصصین شایسته و کارآمد فرس با بهره گیری از دانش روز درباره انواع روغن، کاربرد آن و دستگاه های مختلف، برای اولین بار در ایران در جهت تولید سیستمهای فوق با مکانیزم vacuum گام برداشته است.. در این راستا شرکت فرس به عنوان یک مشاور قابل اطمینان جهت افزایش طول عمر روغن و سوخت و ماشین آلات آماده همکاری و ارائه هرگونه مشاوره به مجموعه های صنعتی می باشد. این توانایی ها، شرکت فرس را به عنوان اولین انتخاب برای بیشتر شرکت ها ساخته است..

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

هریک از دستگاه‌های صنعتی با توجه به نوع کارشان، از فیلترهای منحصر به فردی نظیر فیلترهای هیدرولیک، روغن، سوخت، هوا، سپراتور، غبارگیر و غیره است.فاده می‌کنند. ممکن است. این دستگاه‌ها و  فیلترهای مصرفی آن‌ها به تعداد بسیار کم و بصورت انحصاری در کشور موجود باشند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر