خدمات و سرویس فیلتراسیون روغن و سوخت در شرق تهران

Oil and fuel filtration-1
Oil and fuel filtration-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد


هریک از دستگاه‌های صنعتی با توجه به نوع کارشان، از فیلترهای منحصر به فردی نظیر فیلترهای هیدرولیک، روغن، سوخت، هوا، سپراتور، غبارگیر و غیره است.فاده می‌کنند. ممکن است. این دستگاه‌ها و  فیلترهای مصرفی آن‌ها به تعداد بسیار کم و بصورت انحصاری در کشور موجود باشند.

شرکت فرس اولین تولید کننده دستگاه های فیلتراسیون روغن و سوخت در ایران، به منظور دستیابی صنایع به راندمان اقتصادی بالاتر اقدام به تولید انواع سیستم های پیشرفته و مدرن فیلتراسیون و احیاء روغن و سوخت مانند دستگاه های فیلتراسیون روغن های هیدرولیک، گیربکس، توربین، موتور، روغن های روانکار، عایق و &#; نموده است.. متخصصین شایسته و کارآمد فرس با بهره گیری از دانش روز درباره انواع روغن، کاربرد آن و دستگاه های مختلف، برای اولین بار در ایران در جهت تولید سیستمهای فوق با مکانیزم vacuum گام برداشته است.. در این راستا شرکت فرس به عنوان یک مشاور قابل اطمینان جهت افزایش طول عمر روغن و سوخت و ماشین آلات آماده همکاری و ارائه هرگونه مشاوره به مجموعه های صنعتی می باشد. این توانایی ها، شرکت فرس را به عنوان اولین انتخاب برای بیشتر شرکت ها ساخته است..

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( خدمات و سرویس ) های دیگر