خدمات و سرویس فیلتراسیون روغن و سوخت در شمال تهران

Oil and fuel filtration-1
Oil and fuel filtration-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شمال تهران به واسطه قرارگیری در دامنه جنوبی رشته کوه های البرز ، دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است. . همین موضوع باعث شده تا روستاهای قدیمی شمال تهران که امروزه بخشی از بافت شهری پایتخت محسوب میشوند ، همه روزه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر تهران و ایران باشند . از جمله اماکن گردشگری شمال تهران میتوان به روستاهای خوش آب و هوای دربند و درکه اشاره کرد که با درخت های قدیمی و رودخانه های فصلی خود از دلبرترین اماکن تفریحی تهران محسوب میشوند . در این سمت و در محله ولنجک هم بام تهران و پیست اسکی توچال خودنمایی میکنند . در کل شمال تهران یکی از بهترین بخض های تهران برای گذراندن تعطیلات آخر هفته است. .

محله های شمال تهران واقع در منطقه شامل مورد می باشند. به طور کلی از محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله های: تجریش، دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، چیذر، دارآباد، ولنجک، جوزستان، امام زاده قاسم، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، دزاشیب، محمودیه، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس، کامرانیه اشاره کرد. این محله ها دارای شهرت بسیار زیادی می باشد و نیمی از جاذبه های گردشگری پایتخت را در خود جای داده اند.

بسیاری این محله را به عنوان محله اولین ها می شناسند. منطقه ای که در آن ساختمان های مدرن آهسته آهسته به عنوان بخش اصلی به حساب می آیند و جای خانه ویلای سنتی و قدیمی را می گیرند. وجود برج رولکس ، رما زیدنت و مجتمع چناران این محله را به منطقه ساختمان های منحصر به فرد تبدیل کرده است..


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

شرکت فرس اولین تولید کننده دستگاه های فیلتراسیون روغن و سوخت در ایران، به منظور دستیابی صنایع به راندمان اقتصادی بالاتر اقدام به تولید انواع سیستم های پیشرفته و مدرن فیلتراسیون و احیاء روغن و سوخت مانند دستگاه های فیلتراسیون روغن های هیدرولیک، گیربکس، توربین، موتور، روغن های روانکار، عایق و &#; نموده است.. متخصصین شایسته و کارآمد فرس با بهره گیری از دانش روز درباره انواع روغن، کاربرد آن و دستگاه های مختلف، برای اولین بار در ایران در جهت تولید سیستمهای فوق با مکانیزم vacuum گام برداشته است.. در این راستا شرکت فرس به عنوان یک مشاور قابل اطمینان جهت افزایش طول عمر روغن و سوخت و ماشین آلات آماده همکاری و ارائه هرگونه مشاوره به مجموعه های صنعتی می باشد. این توانایی ها، شرکت فرس را به عنوان اولین انتخاب برای بیشتر شرکت ها ساخته است..

هریک از دستگاه‌های صنعتی با توجه به نوع کارشان، از فیلترهای منحصر به فردی نظیر فیلترهای هیدرولیک، روغن، سوخت، هوا، سپراتور، غبارگیر و غیره است.فاده می‌کنند. ممکن است. این دستگاه‌ها و  فیلترهای مصرفی آن‌ها به تعداد بسیار کم و بصورت انحصاری در کشور موجود باشند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر