فروش فیلتراسیون روغن و سوخت در لواسان

Oil and fuel filtration-1
Oil and fuel filtration-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تعداد رودخانه ‌های اطراف لواسان کم نیست؛ اما یکی از مهم‌ترین آن‌ها رودخانه جاجرود است.. این رودخانه از مطرح‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید و بازدید از آن خالی از لطف نیست. این رودخانه از دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی سرچشمه می‌گیرد و حدود کیلومتر طول دارد.

این آبشار در یکی از تاریخی‌ترین روستاهای بخش لواسانات واقع شده است. و همین موجب می‌شود که شما در بازدید از آن یک روز هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید. حواستان باشد در این بازدید از تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، جوهک و شیرتازه غافل نشوید. این جاذبه‌های تاریخی در روستای کند علیا قدمتی برابر با اوایل دوره اسلامی دارند.

&#;&#;&#;چشمه نساک در روستای چهارباغ&#;&#;&#; چشمه آسیاب در روستای رسنان &#;&#;&#;چشمه ابیدر در روستای انباج &#;&#;&#;چشمه افسانه خانم در روستای سینک &#;&#;&#;چشمه باغ دنبال در روستای افچه &#;&#;&#;چشمه بلغور دره در راحت آباد &#;&#;&#;چشمه بیخ بند در روستای کند &#;&#;&#;چشمه پاده در روستای لواسان بزرگ &#;&#;&#;چشمه پنج بند در کند پایین &#;&#;&#;چشمه جم سربند در راحت آباد &#;&#;&#;چشمه چال در روستای کند &#;&#;&#;چشمه چنارستان در توکمزرعه &#;&#;&#;چشمه چورند در افچه &#;&#;&#;چشمه چهل چشمه در دشت لار &#;&#;&#;چشمه حاج امیر خان بحری در روستای افچه &#;&#;&#;چشمه دانای بزرگ در روستای ایراء &#;&#;&#;چشمه دانای کوچک در ایراء &#;&#;&#;چشمه دره بنی در روستای انباج &#;&#;&#;چشمه دره سرودر در روستای ایراء &#;&#;&#;چشمه دره سلطان محمد در روستای افچه &#;&#;&#;چشمه دره لارک رود در روستای افچه &#;&#;&#;چشمه دواب در روستای کند پائین &#;&#;&#;چشمه دودانگی در روستای ایراء &#;&#;&#;چشمه ده در روستای رسنان &#;&#;&#;چشمه ساکا در روستای کند پائین &#;&#;&#;چشمه سرخ بندی در لواسان &#;&#;&#;چشمه سعید در دشت لار &#;&#;&#;چشمه سلطان آباد در لواسان &#;&#;&#;چشمه سید در لواسان &#;&#;&#;چشمه شوران در کند پائین &#;&#;&#;چشمه شیرین در روستای برگ جهان &#;&#;&#;چشمه علی دره در روستای ایراء &#;&#;&#;چشمه قلقلک در شمال افچه &#;&#;&#;چشمه کته ور در لواسان &#;&#;&#;چشمه کربلائی محمد در روستای رسنان &#;&#;&#;چشمه کردیان در روستای بوجان &#;&#;&#;چشمه کشوشه در روستای راحت آباد &#;&#;&#;چشمه مشدی در روستای راحت آباد . چشمه زرتولک در روستای راحت آباد . چشمه است.اد عبدل در روستای راحت آباد . چشمه سرچشمه کمال در روستای راحت آباد . چشمه کفتر خان در روستای کند بالا &#;&#;&#;چشمه زنگی در چال ناظران &#;&#;&#;چشمه زهره در روستای بوجان &#;&#;&#;چشمه کلثوم در روستای کردیان


هریک از دستگاه‌های صنعتی با توجه به نوع کارشان، از فیلترهای منحصر به فردی نظیر فیلترهای هیدرولیک، روغن، سوخت، هوا، سپراتور، غبارگیر و غیره است.فاده می‌کنند. ممکن است. این دستگاه‌ها و  فیلترهای مصرفی آن‌ها به تعداد بسیار کم و بصورت انحصاری در کشور موجود باشند.

شرکت فرس اولین تولید کننده دستگاه های فیلتراسیون روغن و سوخت در ایران، به منظور دستیابی صنایع به راندمان اقتصادی بالاتر اقدام به تولید انواع سیستم های پیشرفته و مدرن فیلتراسیون و احیاء روغن و سوخت مانند دستگاه های فیلتراسیون روغن های هیدرولیک، گیربکس، توربین، موتور، روغن های روانکار، عایق و &#; نموده است.. متخصصین شایسته و کارآمد فرس با بهره گیری از دانش روز درباره انواع روغن، کاربرد آن و دستگاه های مختلف، برای اولین بار در ایران در جهت تولید سیستمهای فوق با مکانیزم vacuum گام برداشته است.. در این راستا شرکت فرس به عنوان یک مشاور قابل اطمینان جهت افزایش طول عمر روغن و سوخت و ماشین آلات آماده همکاری و ارائه هرگونه مشاوره به مجموعه های صنعتی می باشد. این توانایی ها، شرکت فرس را به عنوان اولین انتخاب برای بیشتر شرکت ها ساخته است..

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر