خدمات و سرویس فیلتراسیون روغن و سوخت در پردیس

Oil and fuel filtration-1
Oil and fuel filtration-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در


هریک از دستگاه‌های صنعتی با توجه به نوع کارشان، از فیلترهای منحصر به فردی نظیر فیلترهای هیدرولیک، روغن، سوخت، هوا، سپراتور، غبارگیر و غیره است.فاده می‌کنند. ممکن است. این دستگاه‌ها و  فیلترهای مصرفی آن‌ها به تعداد بسیار کم و بصورت انحصاری در کشور موجود باشند.

شرکت فرس اولین تولید کننده دستگاه های فیلتراسیون روغن و سوخت در ایران، به منظور دستیابی صنایع به راندمان اقتصادی بالاتر اقدام به تولید انواع سیستم های پیشرفته و مدرن فیلتراسیون و احیاء روغن و سوخت مانند دستگاه های فیلتراسیون روغن های هیدرولیک، گیربکس، توربین، موتور، روغن های روانکار، عایق و &#; نموده است.. متخصصین شایسته و کارآمد فرس با بهره گیری از دانش روز درباره انواع روغن، کاربرد آن و دستگاه های مختلف، برای اولین بار در ایران در جهت تولید سیستمهای فوق با مکانیزم vacuum گام برداشته است.. در این راستا شرکت فرس به عنوان یک مشاور قابل اطمینان جهت افزایش طول عمر روغن و سوخت و ماشین آلات آماده همکاری و ارائه هرگونه مشاوره به مجموعه های صنعتی می باشد. این توانایی ها، شرکت فرس را به عنوان اولین انتخاب برای بیشتر شرکت ها ساخته است..

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( خدمات و سرویس ) های دیگر