مشاوره و اجرا فیوز ولتاژ بالا در شمال تهران

High voltage fuse-1
High voltage fuse-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جالب است. بدانید که در محله های شمال تهران واقع در منطقه ، تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید، و مجتمع های تجاری و اداری وجود دارد. در واقع در هر کدام از این مناطق، حداقل یک مرکز خرید وجود داشته و در نتیجه ساکنین محله های شمال تهران می توانند به سادگی اقدام به خرید از این مراکز تجاری کنند. از جمله مراکز خرید و تجاری موجود در منطقه می توان موارد زیر را نام برد:

به دلایل مختلفی از جمله سطح مالی رو به بالا در شمال تهران ، وجود مراکز خرید پیشرفته در شمال تهران یک نیاز طبیعی برای ساکنین است. . این مراکز خرید انواع پوشاک ، اکسسوری و لوازم خانگی را از برند های معروف به فروش میرسانند و اغلب قیمت بالایی هم دارند . اما در مراکز خریدی مانند بارار تجریش واقع در میدان تجریش جنب آستان امامزاده صالح میتوانید کالای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تری خرید کنید . از جمله مراکز خرید معروف در شمال تهران میتوان به : ساناسنتر &#; ارگ تجاری تجریش &#; پالادیوم -عرش آجودانیه -آواسنتر و روشا اشاره کرد .

محله های شمال تهران واقع در منطقه شامل مورد می باشند. به طور کلی از محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله های: تجریش، دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، چیذر، دارآباد، ولنجک، جوزستان، امام زاده قاسم، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، دزاشیب، محمودیه، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس، کامرانیه اشاره کرد. این محله ها دارای شهرت بسیار زیادی می باشد و نیمی از جاذبه های گردشگری پایتخت را در خود جای داده اند.


تامین و فروش انواع فیوزهای ولتاژ بالا در رنج های /KV , KV , KV , KV , KV برند ETI , AEG , SIBA جهت بهبود کیفیت پاسخ گویی ، کافیست درخواست خود را به شماره رایتل مندرج در آگهی ارسال نمایید و در کمترین زمان ، پاسخ است.علام خود را دریافت نمایید .

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر