فروش فیوز ولتاژ بالا در غرب تهران

High voltage fuse-1
High voltage fuse-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از محله های بسیار قدیمی در تهران که آغاز ساخت و ساز در آن به اواخر دهه خورشیدی و پیش از آغاز المپیک آسیایی در آنجا باز می گردد. در این محله که مهندسین ایتالیایی ساخت و ساز آن را بر عهده داشتند یک منطقه مسکونی برای ورزشکاران بود که پس از انقلاب اسلامی به کلی تغییر ماهیت داد. در این منطقه امروزه خانه های ویلایی قرار دارد که وجود پارک جوان مردان زیبایی منحصر به فردی به آن داده است..

نکته‌ جالب این است. که ضرابخانه، قدیمی‌ترین خیابان محله‌ پاسداران تهران است.. ضرابخانه در گذشته یک روستای خوش آب‌و‌هوا بوده است. که بعدها به محل ضرب سکه تبدیل شده است. و ناصرالدین شاه برای راحتی کارکنان، دستور ساخت محله‌ ضرابخانه را داده است.! با سکونت این افراد، کم کم محله‌ ضرابخانه شکل گرفت!

از مشهورترین و قدیمی ترین محله های غرب تهران که ساخت و ساز در آن به سال باز می گردد. این محله از آنجایی که در آن سال های غربی ترین بخش تهران به حساب می آمده و توسط غربی ها (اغلب آمریکایی ها و آلمانی ها) ساخته شده است. به عنوان شهرک غرب مشهور شده است.. این محله که از جنوب به اتوبان همت و شیخ و فضل الله متصل است. یکی از اصلی ترین مراکز اداری – تجاری و مسکونی تهران است.. میدان صنعت که به قلب اصلی این محله به حساب می آید دارای ایستگاه مترو و مرکز تاکسی رانی می باشد و ساکنین این منطقه را به بخش های دیگر شهر تهران وصل می کند. از مهم ترین بخش های مهم شهرک غرب می توان به دانشگاه آزاد واحد غرب تهران ، مجتمع اداری – تجاری میلاد نور ، مرکز خرید گلستان تهران و مجتمع مهستان اشاره کرد.


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

تامین و فروش انواع فیوزهای ولتاژ بالا در رنج های /KV , KV , KV , KV , KV برند ETI , AEG , SIBA جهت بهبود کیفیت پاسخ گویی ، کافیست درخواست خود را به شماره رایتل مندرج در آگهی ارسال نمایید و در کمترین زمان ، پاسخ است.علام خود را دریافت نمایید .



( فروش ) های دیگر