در اجرای این پروژه درصد سرمایهگذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راههای ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.
«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخهای // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوبشرق شهر جدید پردیس را پیرو صورتجلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبههای فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در
همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایدهآلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فازهای ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین رو به خودش اختصاص داده.
این فیکسچرها می توانند به سادگی فیکسچرهای نگه دارنده که قطعات را جهت مونتاژ در موقعیت خودشان نگه می دارند باشند و می توان از انواع کلمپ ها و بست ها در این فیکسچرها است.فاده کرد با توجه به این که قسمت هایی از فرآیند توسط ماشین انجام شوند . فیکسچرهای مونتاژ می توانند به صورت نیمه اتوماتیک طراحی شوند . در مواقعی که دقت های بالا و تلرانس های بسته و انجام سریع فرآیند مورد نیاز باشند .
این فیکسچرها به صورت نیمه اتوماتیک طراحی می شوند به گونه ای که قسمت هایی از فرآیند توسط ماشین به صورت اتوماتیک انجام می شود. همچنین جهت دستیابی به دقت های بالاتر تلرانس های بسته و همچنین انجام سریع فرآیند می توان این فیکسچرها را به صورت تمام اتوماتیک طراحی کرد اما این نوع طرح ها هزینه بالایی را دربر دارند.