مشاوره و اجرا قالب سازی در اسلامشهر

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اسلام‌شهر را در آغاز روستاهای چندی تشکیل می‌داد؛ به گونه‌ای که کهن‌ترین قنات، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشکده زرتشتیان باستان (در نزدیکی ایرین) و گردشگاه‌های ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بوده‌است. سالور به‌دلیل نزدیکی به

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.، از مهم‌ترین مستندات این گفته وجود قبرستان ارامنه در شهرستان در کمربندی شهر است. که قدمتی چند ده ساله داشته و امروز نیز مراجعین فراوانی دارد، از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.


ریخته گری، فرآیندی است. که با ریختن مواد فلزی مذاب به درون یک قالب توخالی با شکل مشخص انجام می‌گیرد. کلیت ریخته گری تفاوت زیادی با دیگر روش‌های قالب گیری ندارد. این فرآیند شامل طراحی و آماده‌سازی قالب، ماهیچه زنی بخش‌های قالب، قالب‌گیری، ذوب کردن، ریختن مواد مذاب و پرداخت سطح قطعه می‌شود. تصاویر متحرک زیر، فرآیند کلی ریخته‌گری با است.فاده از قالب‌های دایکاست و ماسه‌ای را نمایش می‌دهند.

قالبسازی پارس با بیش از سال تجربه در صنعت قالب سازی صنعتی و ماشین سازی توانسته است. در بسیاری از پروژه های ملی ، صنعتی همکاری مناسبی با سازمان های صنعتی &#; دولتی، موسسه های علمی و تحقیقاتی و شرکت های صنعتی خوش نام داشته باشد.

هدف اصلی از طراحی قالب های صنعتی و ابزارسازی، ایجاد قطعه‌ای است. که قابلیت ساخت بالایی دارد. قابلیت ساخت بالا به معنای یک فرآیند تولید با کیفیت، ساده، کارآمد، بادوام و با نگهداری آسان است.. چنین فرآیندی دستیابی به تمام مشخصات مورد نظر مشتری را با کم‌ترین هزینه امکان‌پذیر می‌کند. به منظور تحقق این هدف، انتخاب ماشین افزار مناسب باید در مراحل اولیه طراحی قالب های صنعتی صورت بگیرد. به همین دلیل، وجود ابزارساز در تیم طراحی و کارگاه ماشین افزار مجهز در کارخانه ضروری است.. بهترین رویکرد برای بهره‌مندی حداکثری از ابزارهای موجود، برنامه ریزی بر اساس هزینه هر چرخه تولید است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر