مشاوره و اجرا قالب سازی در بومهن

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


امروزه برای ساخت قالب از لوازم قالب سازی پیشرفته ای است.فاده می شود. در ابتدا باید طرح و نقشه قالب ها در سیستم های رایانه ای طراحی و پیاده سازی شود. سپس نمونه اولیه قالب را با است.فاده از ابزار ها و لوازم قالب سازی خاص مثل ماشین های تراش و دستگاه های لیزر یا دستگاه های CNC طراحی و تولید کرد. 

«ریخته گری» (Casting)، فرآیندی است. به منظور ایجاد قطعات فلزی با شکل دلخواه مورد است.فاده قرار می‌گیرد. طی این فرآیند، فلز یا آلیاژ فلزی ذوب شده به درون قالب می‌ریزند تا شکل آن را به خود بگیرد. سپس، به مواد مذاب اجازه سرد شدن می‌دهند. کاهش دمای مواد، تبدیل آن‌ها از فاز مایع به فاز جامد را در پی دارد. ریخته گری یکی از قدیمی‌ترین و متداول‌ترین روش‌های قالب‌گیری فلزات است. که قدمت آن به بیش از سال پیش باز می‌گردد.

در حالت کلی، ریخته گری به عنوان یکی از روش های متداول قالب گیری در نظر گرفته می‌شود. با این وجود، تفاوت اصلی بین اصطلاحات «قالب گیری» (Molding) و «ریخته گری» (Casting)، مواد مورد است.فاده در فرآیند ساخت قطعات است.. ریخته گری معمولا به ساخت قطعات فلزی اشاره دارد. در صورتی که منظور از قالب گیری، فرآیند ساخت قطعات پلاستیکی، مخصوصا به روش تزریق پلاستیک است.. این دو فرآیند شباهت‌ها و تفاوت‌های زیادی دارند که در بخش‌های بعدی به آن‌ها خواهیم پرداخت. شکل زیر، اجزای مختلف دستگاه‌های مورد است.فاده در ریخته‌گری و قالب‌گیری تزریقی را نمایش می‌دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر