مشاوره و اجرا قالب سازی در دماوند

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).

در اشعار و منظومه‌های شاعران دیگر از جمله قصیده‌ای از ناصرخسرو، منظومه ویس و رامین از فخرالدین اسعد گرگانی و قصیده‌ای از خاقانی تلمیح این اسطوره دیده می‌شود. قصیده دماوندیه دوم که در سال توسط ملک‌الشعرای بهار سروده شد، از شعرهای معروفی است. که درباره دماوند سروده شده، چنین است.:

برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..


یکی دیگر از قالب‌ های تولیدشده در کشور که در موارد زیادی از آن است.فاده می‌شود قالب پرس است. که جنس این قالب نیز از فولاد می‌باشد و دوام بالایی دارد. از قالب پرس می‌توان مدت زیادی است.فاده کرد و این قالب بدون هیچ عیب و ایرادی به شکل اولیه باقی می‌ماند و مقاومت آن تا حدی است. که می‌توان بسیاری از قطعات را در مدت کوتاهی از طریق این قالب ساخت. یکی از مزیت‌هایی که قالب پرس دارد قابلیت کشیدن قطعات می‌باشد و برای قطعاتی که در آنها عملیات کشش و فرم دهی با جزئیات بسیار بالا انجام می‌شود از قالب پرس است.فاده می‌شود.

پس از تکمیل ساخت بخش‌های اصلی و فرعی قالب، فرآیند قالب‌گیری و ساخت قطعه آزمایشی شروع می‌شود. پیش از شروع این فرآیند، بخش ساخت و تولید، پارامترهای اجرایی مناسب را مشخص می‌کند. سپس، ساخت نمونه اولیه با است.فاده از اصول کاربردی انجام می‌گیرد. در انتها، کیفیت قطعه بررسی می‌شود.

لوازم ساخت قالب فلزی بسیار متنوع است. و برای ساخت قالب فلزی از ابزارهای تراش، سنبه کاری و دستگاه های برش است.فاده می‌شود. با است.فاده از این ابزار ها لوازم ساخت قالب می توان قالب های دقیق را تولید کرد و قالب های فلزی از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشند چرا که بعد از ساخت قالب دیگر نمی توان به راحتی آن‌ها را تغییر داد. 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر