مشاوره و اجرا قالب سازی در رودهن

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر دنبال سوغاتی‌های خوشمزه می‌گردید، می‌توانید انواع نان‌های محلی تازه و انواع حلواها را از این منطقه تهیه کنید. علاوه‌بر این، محصولات باغ‌های رودهن نیز از بهترین سوغاتی‌های آن محسوب می‌شوند. از محصولات مهم این باغ‌ها می‌توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب اشاره کرد.

باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

اگر می‌خواهید راحت‌ و سریع سفر کنید، از تاکسی‌ها برای سفر کمک بگیرید. تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. از هر کدام از این تاکسی‌ها است.فاده کنید، شما را مستقیم به رودهن می‌رسانند.


معمولاً از قالب های فلزی برای ساخت قطعات مهم در خودرو ها و دستگاه های مکانیکی است.فاده می شود به همین دلیل قالب های فلزی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در هنگام ساخت قالب فلزی باید از ابزار ها و لوازم ساخت قالب مناسب است.فاده کرد.

«ریخته گری» (Casting)، فرآیندی است. به منظور ایجاد قطعات فلزی با شکل دلخواه مورد است.فاده قرار می‌گیرد. طی این فرآیند، فلز یا آلیاژ فلزی ذوب شده به درون قالب می‌ریزند تا شکل آن را به خود بگیرد. سپس، به مواد مذاب اجازه سرد شدن می‌دهند. کاهش دمای مواد، تبدیل آن‌ها از فاز مایع به فاز جامد را در پی دارد. ریخته گری یکی از قدیمی‌ترین و متداول‌ترین روش‌های قالب‌گیری فلزات است. که قدمت آن به بیش از سال پیش باز می‌گردد.

امروزه صنعت قالب سازی به بخش مهمی در صنعت کشور تبدیل شده است.. تقریباً تمامی بخش های صنعتی از قالب ها و فرآیند قالب سازی است.فاده می کنند. است.فاده از لوازم قالب سازی برای تولید قالب های دقیق و کارآمد باعث می‌شود که فرایند تولید قالب ها با دقت بیشتری انجام شود و قالب های آماده شده کارایی بالاتری خواهند داشت.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر