مشاوره و اجرا قالب سازی در شمال تهران

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را در درون خود جای داده اند. از در محله های شمال تهران موجود در این منطقه، انواع و اقسام رستوران ها و  کافه ها وجود دارد که هر کدام از آن ها با وجود دیزاین و دکوراسیون متفاوت خود، از محبوب ترین کافه های تهران می باشند و همچنین افراد بسیاری برای گشت و گذار های شبانه و شکم گردی به این منطقه از پایتخت می روند.

از محله های قدیمی تهران که قدمت آن به زمان حکومت قاجاریه می رسد. این منطقه از آنجایی که در نزدیکی امام زاده صالح قرار داشت از همان زمان آسفالت بود. محققین تاریخی عنوان کرده اند سکنه این محله در زمان قاجاریه فرد بوده است.. امروزه قلهک به عنوان یکی از اصلی ترین محله های مسکونی تهران شناخته می شود که مسجد جامع قلهک به عنوان اصلی ترین بخش آن به حساب می آید.

محله های شمال تهران تنها در منطقه قرار ندارد! در واقع علاوه بر منطقه ، منطقه نیز تعداد بسیار زیادی از محله های شمال تهران را درخود جای داده است.. این منطقه از تهران نیز از شمال از کوه های رشته کوه البرز شروع می شود. جالب است. بدانید که منطقه تهران تا حدود میدان آزادی ادامه داشته و در نتیجه می توان گفت که جزو مناطق بزرگ شهر تهران به شمار می رود. این منطقه با داشتن وسعتی بالا، دارای آب و هوای متفاوت در هر قسمت خود می باشد اما بالاترین نقطه از منطقه بهترین و خوش آب و هواترین محله های شمال تهران به شمار می آید و در نتیجه در میان پایتخت نشینان محبوبیت بسیار زیادی دارد. 


تولید قالب های گوشی موبایل ، تلویزیون ، یخچال  و قطعات داخلی خودرو از مهمترین کاربرد های قالب سازی پلاستیک با قابلیت تولید قطعات با ضخامت بسیار نازک است. . یکی از مهمترین بخش هایی که صنعت قالب سازی توانسته در آن تحولی بزرگ ایجاد کند صنایع مربوط به تجهیزات پزشکی است. .

برای قالب سازی، تفاوتی نمی کند که از کدام روش است.فاده می کنید و قصد دارید چگونه قالبی بسازید، در هر حال اولین مرحله ساخت قالب ها طراحی آن ها است.. طراحی قالب ها باید بر اساس نوع قطعه مورد نظر انجام گیرد. تمام پیچیدگی ها و ریزه کاری قطعات مورد نظر باید درون قالب نیز در نظر گرفته شود. در حقیقت قالب های طراحی شده مکمل قطعات ما باید باشند.

از پرکاربردترین قالب های صنعتی می‌توان به قالب تزریق پلاستیک، قالب دایکاست، قالب ریژه و قالب ماسه‌ای و قالب پرس اشاره کرد. هر یک از این قالب‌ها برای فرآیندهای مختص به خود مورد است.فاده قرار می‌گیرند. طراحی قالب های صنعتی نیازمند آشنایی با انواع، اجزا و مکانیزم عملکرد آن‌ها است.. در ادامه به معرفی ویژگی‌های پرکاربردترین قالب‌های صنعتی مورد است.فاده برای تولید انبوه قطعات می‌پردازیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر