مشاوره و اجرا قالب سازی در شهر جدید اندیشه

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.


تعمیر و نگه‌داری قالب اهمیت بسیار زیادی دارد چراکه قالب‌های دائمی غالبا گران قیمت و بسیار دشوار برای بازسازی بوده و از این رو تعمیرات مرتب و به موقع آنها جزو ملزومات هر تولیدکننده‌ای می‌باشد. در برنامه‌ریزی برای زمان‌‌بندی و دفعات فعالیت‌های نگهداری و تعمیر قالب‌‌ها به عوامل ذیل باید دقت کرد:

گروه ما در زمینه های ساخت و تولید قطعات صنعتی اعم از لوازم خانگی ، خودرو ، صنایع الکتریکی و الکترونیکی و هیدرولیکی و غیره ، سالها تجربه و تخصص دارد و با تکنولوژی های انواع پرسکاری ، تزریق پلاستیک ، لاستیک ، دایکاست ،  اکسترود تزریقی، اکستروژن ضربه ای آشنایی و مهارت دارد .

شکل‌دهی به فلزات از مباحث مهم در مهندسی مواد و مکانیک به شمار می‌رود. روش‌های مختلفی برای تحلیل و طراحی فرآیندهای شکل‌دهی وجود دارند. فرادرس، چندین فیلم آموزشی تخصصی و متنوع در این زمینه تهیه کرده است. که می‌توانند در یادگیری این مبحث به شما کمک کنند. لینک مشاهده این فیلم‌ها در ادامه آورده شده است.:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر