مشاوره و اجرا قالب سازی در شهرک صنعتی شمس آباد

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در


آخرین مرحله از طراحی قالب های صنعتی به اعمال تغییرات و اصطلاحات مورد نیاز اختصاص دارد. در این مرحله، نحوه ساخت قالب مورد تایید قرار می‌گیرد و جزئیات هر مرحله به صورت مستند در می‌آیند. مستندسازی، زمان تنظیم تجهیزات برای شروع تولید در مقیاس صنعتی را کاهش می‌دهد. در نهایت، قطعه ساخته شده برای تایید نهایی به مشتری ارسال می‌شود. پس از تایید مشتری، خط تولید با است.فاده از قالب طراحی شده به راه می‌افتد.

قالبسازی صنعتی به صنعت ساخت قالب جهت تولید قطعات صنعتی است.. زمانی که بخواهیم از یک قطعه به خصوصی به تعدا بالایی تولید کنیم، ساخت جداگانه هر یک از آنها کار معقولی به نظر نمی رسد. بنابراین بهتر است. که یک قطعه را به تعدا بالا تولید کنیم و سپس قطعه مورد نظرمان را با است.فاده از این قالب در تعداد بالایی تولید کنیم. در حقیقت ساخت قالب اولین قدم در تولید انبوه قطعات و ابزارهای مختلف است.. هر چه قطعه ای که قرار است. ساخته شود دارای ظرافت های بیشتری از، لازم است. که تمام این ظرافت ها در ساخت قالب نیز به دقت ایجاد گردد. قالب ها دقیقا باید مکمل قطعه مورد نظرمان باشند.به همین دلیل نیز هر چه قطعه مورد نظر پیچیده تر باشد، ساخت قالب آن نیز پیچیده تر می شود.

از مزایای قالب‌های دایکست می‌توان به تولید قطعات با کیفیت سطحی بالا و تیراژ بالا نام برد. کیفیت بالا و عدم پلیسه سبب می‌شود بسیاری از پروسه‌های تولید مانند پلیسه‌‌گیری و سنگ‌زنی و سوراخ‌کاری حذف شود، از این رو تأثیر به سزایی در کاهش هزینه تولید هر واحد قطعه دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر