مشاوره و اجرا قالب سازی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.


عوامل متعددی بر روی طراحی قالب های صنعتی و کیفیت قطعه به دست آمده تاثیرگذار می‌گذارند. با این وجود، به دلیل متفاوت بودن بخش‌های مختلف انواع قالب‌ها، پارامترهای مشترکی نظیر دریچه، زاویه خروج قطعه، بافت سطح و قابلیت ساخت از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. در ادامه به معرفی این موارد می‌پردازیم.

قالبسازی پارس با بیش از سال تجربه در صنعت قالب سازی صنعتی و ماشین سازی توانسته است. در بسیاری از پروژه های ملی ، صنعتی همکاری مناسبی با سازمان های صنعتی &#; دولتی، موسسه های علمی و تحقیقاتی و شرکت های صنعتی خوش نام داشته باشد.

کلمه قالب به معنی وسیله ای است. که می توان به وسیله آن به هر چیزی شکل داد. امروزه نیز در صنعت، ابزاری که شکل دهنده هر محصولی است. را قالب می گویند در حقیقت وظیفه قالب شکل دادن به مواد اولیه و ساخت شکل مورد نظر ما است.. اگر بخواهیم که از قطعات و ابزار های مختلف تعداد بالایی تولید کنیم، ابتدا لازم است. که قالب آن قطعه را در تعداد بالا تولید کنیم. قالب ها بر حسب نوع است.فاده و مواد اولیه ای که در آنها است.فاده می شود نام گذاری می شوند. قالب ها را می توان بر حسب مواد محصول، شیوه کار، و شکل دهی و جنس قالب می توان به دسته های مختلفی تقسیم می کنند. برای مثال برخی از دسته بندی های مختلف :قالبسازی را در زیر نام برده ایم. برخی از انواع قالب بر اساس مواد محصول عبارتنداز



( مشاوره و اجرا ) های دیگر