مشاوره و اجرا قالب سازی در لواسان

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این مطلب تلاش کردیم تا معرفی کاملی از شهر لواسان داشته باشیم. شهری با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی که در میان گردشگران و طبیعت‌گردان بسیار محبوب شده است.. لواسان جزو مقاصد و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای یک برنامه سفر یک‌روزه یا دو روزه به آنجا سفر کرد. شاید بتوان زیبایی لواسان را با تعریفی که ناصر خسرو قبادیانی در اولین سفرنامه خود نوشته بیشتر نشان داد که می‌گوید &#; میان ری و آمل کوه دماوند است. مانند گنبدی و آن را لواسان گویند&#;.

چیزی که پارک جنگلی تلو را برای گردشگران متمایز می‌کند این است. که با وجود فاصله بسیار کمی که از تهران دارد از نظر گونه‌های گیاهی و جانوری بسیار متفاوت از پارک‌های جنگلی تهران است.. تعداد زیادی از ساکنان پایتخت ترجیح می‌دهند آخر هفته‌های خود را در پارک جنگلی تلو لواسان سپری کنند پس اگر نمی‌خواهید در شلوغی از این پارک دیدن کنید برنامه گشت‌وگذارتان را به روزهای وسط هفته موکول کنید.

این درخت در محوطه عمارت و باغ نظام السلطان قرار دارد. باغ نظام‌السطان در مرکز شهر لواسان کوچک است. و علت شهرت این چنار، عمر طولانی آن است.. گفته می‌شود، این چنار در حدود ۵ سال عمر دارد. در زیر این درخت، چشمه‌ای جاریست و  در گذشته چنار نظام‌السلطان، پنج تنه قطور و بزرگ و گسترده داشته اما با گذشت سالیان طولانی، تنها دو تنه از آن باقی مانده است..


قالب پرس، یکی از انواع قالب‌های بسته مورد است.فاده در فرآیند شکل‌دهی به فلزات است.. این قالب‌ها از دو بخش بالایی و پایینی تشکیل می‌شوند. در فرآیند شکل‌دهی به وسیله قالب‌های پرس، قطعه بین دو قالب بالایی و پایینی قرار می‌گیرد. اعمال تدریجی فشار به قطعه، آن را به شکل دلخواه در می‌آورد. قالب پرس در شکل‌دهی فلزات و تولید قطعات در مقیاس بزرگ کاربرد دارد.

لوازم ساخت قالب برای تولید این قالب ها نیز باید به نحوی انتخاب شوند که قالب های مناسب این گروه را بتوان به راحتی تولید کرد. از قالب ترموپلاست ها برای ساخت قطعات پلاستیکی نرم است.فاده می‌شود. قطعاتی مثل پلی اتیلن، پلی پروپیلن، ای بی اس، پی وی سی پلی ، کربنات و دیگر مواد پلاستیکی با است.فاده از قالب ترموپلاست ها ساخته می شود.

قالبسازی صنعتی به صنعت ساخت قالب جهت تولید قطعات صنعتی است.. زمانی که بخواهیم از یک قطعه به خصوصی به تعدا بالایی تولید کنیم، ساخت جداگانه هر یک از آنها کار معقولی به نظر نمی رسد. بنابراین بهتر است. که یک قطعه را به تعدا بالا تولید کنیم و سپس قطعه مورد نظرمان را با است.فاده از این قالب در تعداد بالایی تولید کنیم. در حقیقت ساخت قالب اولین قدم در تولید انبوه قطعات و ابزارهای مختلف است.. هر چه قطعه ای که قرار است. ساخته شود دارای ظرافت های بیشتری از، لازم است. که تمام این ظرافت ها در ساخت قالب نیز به دقت ایجاد گردد. قالب ها دقیقا باید مکمل قطعه مورد نظرمان باشند.به همین دلیل نیز هر چه قطعه مورد نظر پیچیده تر باشد، ساخت قالب آن نیز پیچیده تر می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر