مشاوره و اجرا قالب سازی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


ریخته گری، فرآیندی است. که با ریختن مواد فلزی مذاب به درون یک قالب توخالی با شکل مشخص انجام می‌گیرد. کلیت ریخته گری تفاوت زیادی با دیگر روش‌های قالب گیری ندارد. این فرآیند شامل طراحی و آماده‌سازی قالب، ماهیچه زنی بخش‌های قالب، قالب‌گیری، ذوب کردن، ریختن مواد مذاب و پرداخت سطح قطعه می‌شود. تصاویر متحرک زیر، فرآیند کلی ریخته‌گری با است.فاده از قالب‌های دایکاست و ماسه‌ای را نمایش می‌دهند.

قالب‌های صنعتی برای است.فاده در صنایع سنگین و سبک می تواند به شیوه های مدرن طراحی و ساخته شود. یک قالب صنعتی بنا به روش تولید قطعه و با توجه به کارکرد قطعه نهایی و ویژگی‌هایی که از آن قطعه مورد انتظار است. طراحی قالب نیز تفاوت می‌کن.

موارد بالا، بخش‌های اصلی دستگاه قالب تزریق پلاستیک را تشکیل می‌دهند. علاوه بر این موارد، پیچ، شیر، سیلندر و اجزای متعدد دیگری نیز وجود دارند که عملکرد این روش ساخت قطعه را کامل می‌کنند. طراحی قالب های صنعتی با طراحی تمام اجزای مختلف یک قالب با توجه به عملکردهای مورد انتظار از آن‌ها انجام می‌گیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر