مشاوره و اجرا قالب سازی در پردیس

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.


فرآیند شکل‌دهی به ورق‌های فلزی از مهم‌ترین فرآیندهای صنعتی است. که معمولا توسط دستگاه‌های پرس انجام می‌شود. نرم افزارهای تخصصی طراحی قالب های صنعتی، امکان مدل‌سازی، تحلیل و طراحی انواع سیستم‌های قالب گیری نظیر سیستم پرس را فراهم می‌کنند. فرادرس، به منظور آشنایی دانشجویان و مهندسان رشته‌های ساخت و تولید، مکانیک، قالب سازی و مواد با نحوه طراحی قالب های پرس، دو فیلم آموزشی جامع را تهیه کرده است.. برای مشاهده این فیلم‌ها بر روی عنوان‌های زیر کلیک کنید:

اگر بخواهیم که از قطعات و ابزار های مختلف تعداد بالایی تولید کنیم، ابتدا لازم است. که  قالب آن قطعه را در تعداد بالا تولید کنیم. قالب ها بر حسب نوع است.فاده و مواد اولیه ای که در آنها است.فاده می شود نام گذاری می شوند. قالب ها را می توان بر حسب مواد محصول، شیوه کار، و شکل  دهی و جنس قالب می توان به دسته های مختلفی تقسیم می کنند. برای مثال برخی از دسته بندی های مختلف قالبسازی را در زیر نام برده ایم. برخی از انواع قالب بر اساس مواد محصول عبارتنداز:

قالب ها در حقیقت لوازمی هستند که برای ساخت قطعات است.فاده می شود. است.فاده از قالب ها از گذشته تا کنون مورد توجه بوده و برای ساخت انواع لوازم و قطعات در دوره های مختلف کاربرد داشتند. امروزه از انواع مواد اولیه، قالب هایی را برای انبوه سازی قطعات تولید می کنند. قالب های صنعتی انواع مختلفی دارند که هر یک از آن ها به روش خاصی ساخته و از هر کدام از آن ها را برای ساخت وسایل خاصی است.فاده می گردد. در ادامه به معرفی انواع قالب های صنعتی، پلاستیکی و غیره و کاربرد هر کدام از آن ها می پردازیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر