مشاوره و اجرا قالب سازی در پیشوا

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»


برای قالب سازی، تفاوتی نمی کند که از کدام روش است.فاده می کنید و قصد دارید چگونه قالبی بسازید، در هر حال اولین مرحله ساخت قالب ها طراحی آن ها است.. طراحی قالب ها باید بر اساس نوع قطعه مورد نظر انجام گیرد. تمام پیچیدگی ها و ریزه کاری قطعات مورد نظر باید درون قالب نیز در نظر گرفته شود. در حقیقت قالب های طراحی شده مکمل قطعات ما باید باشند.

طراحی قالب ها معمولا به وسیله برخی نرم افزارهای معروفی CATIA و IMOLD طراحی می شوند. در زمان طراحی باید تمام مشخصات قطعه مورد نظر از جمله ابعاد، جنس و ظرافت قطعه را به نرم افزار دهیم تا طراحی و تولید قالب به صورت دقیق تری انجام شود. 

«قالب» (Mold یا Mould)، یک قطعه صلب یا بلوک توخالی است. که توسط مایعات یا مواد انعطاف‌پذیری مانند پلاستیک، لاستیک، فلز، شیشه یا سرامیک (در حالت مذاب) پر می‌شود. مواد پرکننده طی فرآیند گیرش از حالت مایع به حالت جامد در می‌آیند و شکل قالب را به خود می‌گیرند. به طور کلی، قالب‌ها وسایلی هستند که برای ساخت و تولید قطعات مختلف با شکل‌های دلخواه در فرآیندهای ریخته گری و قالب گیری به کار برده می‌شوند. به قالب‌های مورد است.فاده برای تولید انبوه قطعات در صنایع مختلف، قالب صنعتی می‌گویند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر