مشاوره و اجرا قالب سازی در چهاردانگه

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.


این دسته از قالب‌ها قادر هستند که تعداد محصولات متوسطی را ضرب کنند. از این رو سعی می‌شود که فقط برای تعداد محصولات خواسته شده طراحی شوند. هزینه‌های قالب در این مورد مهم است. و از متریال‌های ارزان‌تر در قالب برای تولید تعداد کل محصولات است.فاده می‌شود. در این مورد سهولت نگهداری و تعویض قطعات اهمیت کمتری دارد.

در اولین مرحله از فرآیند طراحی قالب، مهندسان بخش‌های مختلف نظیر طراحی، ابزارسازی، متالورژی، ساخت، کنترل کیفیت و تکنسین‌های آزمایشگاه به منظور تصمیم‌گیری راجع به مشخصات قطعه مورد نظر، عملکرد بخش‌های مختلف قالب، جنس ماده سازنده قالب، محدودیت‌های اجرایی و اقدامات لازم برای بهبود کیفیت کار با یکدیگر به تبادل نظر می‌پردازند. هدف اصلی این تیم، یافتن هر گونه مشکل احتمالی در هندسه قطعه، تلورانس‌های ناشی از شرایط نامناسب قالب یا ابزارهای مورد نیاز به منظور دستیابی به خروجی مطلوب است.. در این مرحله، جزئیاتی نظیر مشخصات رزین، جنس قالب، سیستم خنک‌کاری، بهترین نوع دریچه، محل قرارگیری دریچه و محل تهویه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

البته برای ساخت قالب ها از لوازم قالب سازی متنوعی است.فاده می شود که هر کدام از ابزار ها نیز بر اساس نیاز کاربر و نوع قالب ساخته شده است.فاده خواهند شد. تعداد ابزار های که برای ساخت قالب است.فاده می شود می توان از چند مورد به بیش از چند ده نوع ابزار متغیر باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر