مشاوره و اجرا قفسه انباری در اسلامشهر

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



وسعت شهرستان در حدود ۵ کیلومتر مربع است. و دارای بخش، دهستان و روستا است.. این شهرستان در منطقه دشت آبرفتی جنوب غربی تهران واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود یا ۵ متر است.. شهرستان، قطارشهری در حال احداث دارد.

پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریـــــاریــــها نخستین پایگاه خبری و اطلاع رسانی در شهرستانهای غرب است.ان تهران حاصل تلاش جمعی از جوانان فعال می‌باشد.که در راستای اهداف سیاست‌های انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.. آغاز به کار فعالیت این پایگاه در تاریخ پنجم خرداد ۸ (May, ) میباشد.

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.


راک فلز تولید کننده و مجری انواع قفسه فروشگاهی ، همچون قفسه فروشگاهی کیکی ، قفسه فروشگاهی یکطرفه ، فقسه فروشگاهی دیواری ، قفسه فروشگاهی نیم گرد انتهایی ، قفسه فروشگاهی خود ایستا ، قفسه آجیل ، قفسه حبوبات و قفسه هایپری  میباشد .

دسترسی همزمان به تمامی کالاها با قابلیت انطباق در هر فضایی قفسه بندی پالت راک با در اختیار داشتن طیف متنوعی از انواع ملحقات، یک سیستم بسیار عالی جهت نگهداری انواع بارهای پالتی محسوب می شود. قفسه پالت راک با قابلیتهای متنوعی که دارد یکی از کاربردی ترین و رایجترین سیستمهای قفسه بندی جهت ذخیره […]

قفسه‌ بندی اصولی و نصب است.اندارد قفسه‌ صنعتی عامل مهمی جهت ایمنی تجهیزات انبار و کارکنان است. که متاسفانه در برخی موارد مشاهده شده که از سوی مدیران انبار ها نادیده گرفته می شود. نصب غیر است.اندارد قفسه‌ فلزی، در درجه اول سلامت و امنیت کارکنان را به خطر می‌اندازد و در وحله بعدی خسارت‌های فراوان مالی را به‌دنبال خواهد داشت.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر