فروش قفسه انباری در بهارستان

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


دیگر ویژگی مهم قفسه فلزی، نحوه چیدمان و بارگذاری چند منظوره در انبار است.. بدین صورت که کالاهای نگهداری شده مختلف در انبار را می توانید بر اساس پارامترهای مختلف و در همه جای قفسه ها سازماندهی نمایید. این عامل باعث می شود بهینه سازی فضای انبار به طور شگفت انگیزی انجام شده و میزان ذخیره سازی کالاهای انبار بیشتر شود.

انتخاب بهینه جهت نگهداری انواع بارهای حجیم و سبک قفسه ایزی راک (راک کفپوش دار سبک) با ویژگیهای خاص خود، راه حل مناسبی جهت نگهداری انواع کالاها و اقلام در انبار و محیطهای صنعتی است. که بوسیله نیروی انسانی جابجا می شوند. قفسه بندی ایزی راک یکی از سیستمهای به صرفه و اقتصادی جهت نگهداری […]

مجموعه پرشین راک با حذف تمامی واسطه ها و ارتباط مستقیم با مصرف کننده توانسته به صرفه ترین قیمت نهایی محصول را در اختیار مشاری خود قرار دهد و همین امر سبب شده است. تا شما مشتریان عزیز هزینه بدون پرداحت هزینه به واسطه ها محصول خود را تهیه کنید.



( فروش ) های دیگر