مشاوره و اجرا قفسه انباری در بومهن

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


ظرفیت ذخیره سازی عالی با حذف راهروهای فرعی قفسه بندی خودراهرو یک راه حل بسیار مناسب جهت نگهداری کالاهای پالتی در حجم و تعداد زیاد و تنوع کم است.. قفسه خودراهرو یا درایوین یکی از مناسبترین سیستمهای قفسه بندی جهت نگهداری انواع محصولات و کالاها بصورت پالتی است. به نحوی که از حجم زیاد و […]

 ممکن است. قفسه پرچ بدون پیچ و مهره را سفارش داده باشید و مونتاژ آن را آسان تر کرده باشید. قفسه پرچ بدون پیچ و مهره می تواند تا پوند را تحمل کند. ترکیب قفسه بندی تک پرچ و دو پرچ دارای یک تیر متقاطع است. که توسط دو یا چهار پرچ محکم می شود. پرچ تکی می تواند پوند را تحمل کند، اما پرچ دوتایی وزن را بیش از دو برابر می کند. به دلیل چهار پرچ و تیر متقاطع، پوند را تحمل می کند. گاهی اوقات داشتن محصولی با وزن سبک تر در فضای بزرگتر به وزن سنگین در یک قفسه ترجیح داده می شود - دلیل دیگری که چرا قفسه های فلزی همه کاره هستند - شما یک انتخاب دارید.

مقدار بودجه‌ای که برای طراحی انبار در نظر گرفته شده عامل مهمی است.. هر چقدر بودجه لحاظ شده بیشتر باشد، قدرت انتخاب بیشتری برای انتخاب نوع قفسه فلزی خواهید داشت. تعیین قیمت قفسه ها بر اساس عواملی مانند ابعاد قفسه ها، تعداد طبقات، توان تحملی سیستم قفسه بندی، رنگ قطعات و نوع اتصالات قفسه بندی انجام می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر