مشاوره و اجرا قفسه انباری در جنوب تهران

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!

یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..

یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مراکز تهران که امروزه به عنوان محله اصلی فروش پارچه و پرده شناخته می شود و پس از شاعر بزرگ ایرانی نامگذاری شده است.. این محله تهران که قدمتش به سال میرسد حد فاصله میدان رازی و میدان قیام قرار گرفته و با وجود تمامی تحولات دویست سال اخیر به عنوان یکی از مهمترین خیابان ها و محله های تهران معرفی شده است.. با وجود اینکه ناصرالدین شاه این خیابان را تاسیس نمود ولی اقدامات رضاشاه بود که آن را به شرایط کنونی رساند.


دیگر ویژگی مهم قفسه فلزی، نحوه چیدمان و بارگذاری چند منظوره در انبار است.. بدین صورت که کالاهای نگهداری شده مختلف در انبار را می توانید بر اساس پارامترهای مختلف و در همه جای قفسه ها سازماندهی نمایید. این عامل باعث می شود بهینه سازی فضای انبار به طور شگفت انگیزی انجام شده و میزان ذخیره سازی کالاهای انبار بیشتر شود.

 چه به قفسه‌ صنعتی انبار یا قفسه‌بندی اداری برای تجارت خود نیاز داشته باشید، یا به قفسه‌های ذخیره‌سازی قابل اعتماد برای گاراژ، سوله یا کارگاه نیاز داشته باشید، میتوانید از طریق  مجموعه  پرشین راک برای انجام طراحی و تولید محصول مورد نظرتان اقدام کنید.

در حالی که راه حل های ذخیره سازی است.اندارد به طور کلی مقرون به صرفه تر هستند، آنها محدودیت هایی دارند. هنگامی که یک انبار به ظرفیت کامل خود فشار می آورد، قفسه بندی پویا ارزش افزوده ای را ارائه می دهد زیرا می توانید از فضا به طور موثرتری است.فاده کنید. قفسه دینامیک یک سیستم کم تعمیر و کارایی بالا است. که بهره وری را بهبود می بخشد، دسترسی را افزایش می دهد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر