فروش قفسه انباری در دماوند

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



آشوریان کوه دماوند را کان سنگ لاجورد می‌انگاشتند. در زمان تاخت و تاز آشوری‌ها به فلات ایران این کوه بخشی از حدود مادها شمرده می‌شد و در متن‌های آشوری هم بدان اشاره‌ شده‌ است.. دیاکونوف، سنت گذاردن پیکر مردگان در کوه‌ها را آیین مغانی می‌انگارد که در دامنه دماوند می‌زیستند و آیین خود را به دیگر جاهای ایران پراکندند. در دامنه دماوند تعداد زیادی گور پیش از تاریخ وجود دارد. در سده هشتم میلادی در پای کوه دماوند دژی بوده است. که موبدی زرتشتی به نام مس‌مغان و پیروانش در آن می‌زیستند و این دژ به فرمان المهدی خلیفه عباسی ویران‌ شده و مس‌مغان نیز کشته شد. در دوران سلطنت پهلوی و در دوره‌های مختلفی از تاریخ ایران از نقش کوه دماوند و خورشید در حال تابش از پشت آن به‌عنوان نماد ایران زمین بهره می‌بردند.

جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.

شهرت آن بیش از هر چیز در این است. که فریدون از شخصیت‌های اساطیری ایران، ضحاک را در آنجا، در غاری به بند کشیده‌ و ضحاک آنجا زندانی‌ است. تا آخرالزمان که بند بگسلد و کشتن خلق آغاز کند و سرانجام به دست گرشاسپ کشته شود. هنوز هم بعضی از ساکنین نزدیک این کوه باور دارند که ضحاک در دماوند زندانی است. و اعتقاد دارند که بعضی صداهایی که از کوه شنیده می‌شود، ناله‌های او است.. بنا به روایتی نبرد لشکر فریدون به سپاهسالاری کاوه با ضحاک در حوالی دماوند بوده است..


مناسب جهت بارهای سنگین و شاخه ای با طول زیاد قفسه بازویی یا شاخه ای (کانتی لور) با طراحی ویژه و خاص خود بعنوان یک سازه فلزی سنگین، جهت نگهداری بسیاری از اقلام و کالاهایی که امکان ذخیره سازی آنها در انواع دیگر سیستمهای قفسه بندی وجود ندارد، مناسب است.. قفسه کانتی لور یا بازویی […]

در واقع این سیستم قفسه بندی صنعتی، یک پالت راک مخصوص می باشد ک تحمل بسیار زیادی دارد و می تواند بارهای سقف و دیوار را تحمل کند. یکی از انواع انبارهای تمام اتوماتیک، انبار خود سوله است. که از طریق آن می توان هزینه ساخت سوله برای نگهداری کالا و موجودی را کاهش داد. همچنین با است.فاده از این انبار می توان از کل فضای ایجاد شده توسط قفسه های فلزی به عنوان انبار برای ذخیره سازی بهره برد.

در حالی که راه حل های ذخیره سازی است.اندارد به طور کلی مقرون به صرفه تر هستند، آنها محدودیت هایی دارند. هنگامی که یک انبار به ظرفیت کامل خود فشار می آورد، قفسه بندی پویا ارزش افزوده ای را ارائه می دهد زیرا می توانید از فضا به طور موثرتری است.فاده کنید. قفسه دینامیک یک سیستم کم تعمیر و کارایی بالا است. که بهره وری را بهبود می بخشد، دسترسی را افزایش می دهد .



( فروش ) های دیگر