فروش قفسه انباری در دیزین

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



پیست اسکی بین المللی دیزین دارای کافه رستوران برای میل غذا و نوشیدنی های گرم، یک هتل ستاره با نام جهانگردی، مدرسه آموزش اسکی در همه سطوح، کلبه برای گرم شدن اسکی بازان در طول تفریح، پارکینک خودروهای سواری، مربیان برجسته در سطح تیم ملی و بخش اطلاعات می باشد.

از جمله تله کابین‌های پیست اسکی دیزین می‌توان به «تله کابین شاله» با طول ۵ متر و ارتفاع ۸ متر، «تله کابین قله» با طول ۵ متر و ارتفاع متر، «تله کابین دره» که طولانی‌ترین تله کابین دیزین است. با طول ۸ متر و ارتفاع ۵ متر و در آخر «تله کابین چمن» با طول ۸ متر و ارتفاع ۸۵ متر اشاره کرد.

کلبه در کنار ساختمان شماره دو هتل دیزین، در دامنه  کوه و در کنار پیست اسکی قرار دارند. کلبه‌های چوبی شله از اقامتگاه‌های محبوب پیست اسکی دیزین محسوب می‌شوند و دارای امکانات مناسبی از جمله شومینه، تراس، باربیکیو، سرویس فرنگی، ارائه خدمات بهداشتی هستند. 


بدلیل در اختیار داشتن مقدار فضا کم و کوچک که برای مرتب کردن محصولات باید وجود داشته باشد، قفسه بندی و انسجام دادن به اجسام و همچنین محصولات در انبارها بسیار مهم است.. در این بین انتخاب سیستم قفسه بندی که متناسب با مکان و اجسامی که قرار است. برروی آن قرار گیرد بسیار حائز اهمیت می باشد.

منظور از قفسه بندی انبار خوب این است. که شما برای ایجاد یک انبار اصولی و است.اندارد، نیاز به این دارید تا آشنایی اولیه با محصولات قفسه بندی داشته باشید. چرا که واژه قفسه بندی با موضوع انبار عجین شده است. و لازمه این آشنایی، مطالعه مطلب زیر در مورد جزئیات انواع قفسه بندی انبار، قفسه صنعتی و قفسه فلزی است..

قفسه‌ بندی اصولی و نصب است.اندارد قفسه‌ صنعتی عامل مهمی جهت ایمنی تجهیزات انبار و کارکنان است. که متاسفانه در برخی موارد مشاهده شده که از سوی مدیران انبار ها نادیده گرفته می شود. نصب غیر است.اندارد قفسه‌ فلزی، در درجه اول سلامت و امنیت کارکنان را به خطر می‌اندازد و در وحله بعدی خسارت‌های فراوان مالی را به‌دنبال خواهد داشت.



( فروش ) های دیگر