مشاوره و اجرا قفسه انباری در دیزین

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



پیست اسنو پارک از بخش‌های حرفه‌ای مجموعه دیزین است. که در بخش شمالی آن و بالای رستوران چمن قرار دارد. برای رسیدن به این پیست باید از تله‌سیژ دره است.فاده کرد. امکان انجام حرکات نمایشی و مسابقات جذاب برای اسکی‌بازان حرفه‌ای در این بخش فراهم است.. حتی اگر اسکی‌باز حرفه‌ای نباشید؛ تماشای این حرکات نمایشی لذت‌بخش خواهد بود.

در دیزین، تله سیژ وجود دارند. اولی، تله سیژ قله است. که ۸ متر ارتفاع و ۸ متر طول دارد. این تله سیژ، از وسط پیست تا قله می‌رود. دومی، تله سیژ چمن است. که ۵ متر ارتفاع و متر طول دارد. مسیر این تله سیژ نیز از دفتر مدیریت تا رستوران است..

تله اسکی چرخشی در پیست اسکی دیزین نیز نوعی از تله‌سیژها است. که به‌صورت چرخشی در مبدأ و مقصد دور می‌زنند و اسکی‌بازان را سوار و پیاده می‌کنند. البته لازم به ذکر است. که این نوع تله سیژها توقفی در ایستگاه ندارند و اسکی‌بازان ماهر و حرفه‌ای باید بدانند چطور در حال حرکت تله اسکی، سوار و از آن پیاده شوند.


شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق، طراح، سازنده و ارائه دهنده انواع سیستم های قفسه انبار با بهترین کیفیت ساخت و همچنین مطابق با آخرین است.انداردهای روز اروپا می باشد و بعنوان برترین تولیدکننده سیستم های قفسه بندی در کشور، محصولات خود را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می دهد. محصولات قفسه انبار شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق شامل موارد زیر می باشد:

حجم و وزن محصولات و اقلام انبارش (ابزار،کارتن، پالت، لوله، بسته بندی، بایگانی و سایر)، دیگر عامل تعیین ابعاد قفسه‌ صنعتی انبار است.. برای اقلام کوچک‌ از قفسه‌هایی با ابعاد کمتر، و برای کالاهای بزرگ‌تر، از ابعاد بزرگتر است.فاده می گردد.

شرکت مدرن سازن بریس در سال به صورت رسمی تاسیس گردید . حوزه فعالیت این شرکت فروش قفسه انباری ، قفسه فلزی ، قفسه فروشگاهی و اجرا و نصب قفسه بندی انباری و قفسه بندی فلزی میباشد .مدرن سازان بریس با کسب تجربه سالهای متمادی و حضور در بازار های داخلی و خارجی بهترین کیفیت قفسه انباری را به شما مشتری گرامی عرضه مینماید .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر