فروش قفسه انباری در رباط کریم

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



بعد از این که آقا محمد خان قاجار تهران را به پایتختی انتخاب و به عمران و آبادی آن همت گماشت و تهران مرکز دوائر دولتی و حکومتی شد لاجرم از نقاط مختلف مملکت مراجعات مردم برای رفع نیازها و مشکلات اداری و غیره که قبل از آن به اصفهان و قزوین بود بیشتر به تهران متوجه شد و بنابراین، مردمِ مناطق جنوبی مملکت از جمله

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

لازم به ذکر است. که این انبارها در دوران‌های زندیه و قاجاریه در ایران بیشتر ساخته شد و در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان سه انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. از این انبارها تا حدود سال پیش نیز است.فاده می‌شده است. که با جایگزین شدن یخچال‌های برقی این انبارها عملاً است.فاده خود را از دست دادند.


قفسه ایده آل جهت نگهداری بارهای حجیم و نیمه سنگین قفسه بندی پانل راک (راک کفپوش دار سنگین) با داشتن ویژگیهای خاص خود، یک راه حل بهینه جهت ذخیره سازی انواع کالاها و قطعات در ابعاد و اشکال گوناگون است.. قفسه پانل راک یکی از مناسبترین سیستمهای قفسه بندی جهت نگهداری کالاهایی حجیم و سنگین […]

شرکت مدرن سازن بریس در سال به صورت رسمی تاسیس گردید . حوزه فعالیت این شرکت فروش قفسه انباری ، قفسه فلزی ، قفسه فروشگاهی و اجرا و نصب قفسه بندی انباری و قفسه بندی فلزی میباشد .مدرن سازان بریس با کسب تجربه سالهای متمادی و حضور در بازار های داخلی و خارجی بهترین کیفیت قفسه انباری را به شما مشتری گرامی عرضه مینماید .

اصطلاحاً بالکن با پایه راک نیز گفته می شود، متشکل از زیربندی سیستم راک و سطح بالکن از کفپوش مسطح و یا پانل پله شیاردار است.، جهت است.فاده حداکثری از ارتفاع فضا، با امکان ایجاد بالکن و یا نیم‌طبقه در مکان های مختلف کاربرد دارد.



( فروش ) های دیگر