مشاوره و اجرا قفسه انباری در رودهن

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



اگر امکان است.فاده از خودروی شخصی را دارید، به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.

پارک مرکزی شهر رودهن، بزرگترین پارک در رودهن است. و همانطور که از اسم آن پیداست در مرکز رودهن قرار دارد. پارک مرکزی رودهن در کنار جاده هراز قرار گرفته و دارای آبشاری (آبنما) زیبا و فضایی سرسبز است.. این پارک در روزهای گرم تابستان پذیرای مسافرانی است. که در حال عبور از شهر رودهن می باشند.

کمپ محمد داغی فضای سرسبزی در یکی از بالاترین نقاط شهر رودهن است.، به همین دلیل به آن بام رودهن نیز می‌گویند. در بام رودهن می‌توانید چشم‌اندازی از کل شهر داشته باشید و حتی شهرهای اطراف مثل پردیس و بومهن را نیز از آن بالا تماشا کنید. هوای پاک این نقطه از شهر در کنار امکانات رفاهی مانند کافه، رستوران، آلاچیق و فضاهای اختصاصی، گردشگران بسیاری را به آن جا می‌کشاند.


بدلیل در اختیار داشتن مقدار فضا کم و کوچک که برای مرتب کردن محصولات باید وجود داشته باشد، قفسه بندی و انسجام دادن به اجسام و همچنین محصولات در انبارها بسیار مهم است.. در این بین انتخاب سیستم قفسه بندی که متناسب با مکان و اجسامی که قرار است. برروی آن قرار گیرد بسیار حائز اهمیت می باشد.

به این محصول، قفسه بندی بایگانی ریلی نیز گفته می شود توسط یک راهروی متحرک امکان است.فاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد، بیشترین موارد است.فاده این نوع قفسه بندی در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و سایر فضاها است.. ایمنی و محفوظ بودن طبقات این سیستم باعث شده بخش مهمی از بازار را به خود اختصاص دهد.

قفسه اقتصادی و ارزان همراه با نصب سریع و آسان سیستم قفسه بندی مشبک فلزی انبار (قفسه بندی پیچ و مهره ای) از تنوع بالایی برخوردار بوده و قابلیت انطباق پذیری مناسبی جهت ذخیره سازی انواع کالاهای کوچک و نیمه حجیم دارد. سیستم قفسه مشبک متداولترین و مناسبترین نوع قفسه بندی جهت نگهداری اقلام و […]



( مشاوره و اجرا ) های دیگر