مشاوره و اجرا قفسه انباری در شهر جدید اندیشه

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


شرکت سبز گلشن تیراژه جهت نگهداری ظروف مربوط به محصولات آرایشی و بهداشتی شامل انواع تیوپهای رنگ مو، اکسیدان، است.ون و غیره با برند آتوسا در نظر داشت فضای انبار خود را به مساحت متر مربع، تجهیز نماید. با توجه به ارتفاع مناسب انبار موجود و به منظور است.فاده حداکثری از فضای انبار، راه […]

قفسه های فلزی صنعتی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند، شما اگر در دوره های مختلف نیاز به تغییر ارتفاع طبقات، افزایش یا کاهش تعداد طبقات و حتی قفسه ها داشته باشید، می توانید به راحتی این کار را انجام دهید و پیچیدگی زیادی در رابطه با مونتاژ قفسه ها نخواهید داشت.

در اینجا ذکر این نکته خالی از لطف نیست، که به کمک قفسه بندی انبار می توانید فضای بیشتری برای ذخیره سازی کالاهای خود داشته باشید. ضمن اینکه با است.فاده از این تجهیزات، سوله انبار شما بسیار منظم و مرتب شده و کالاها در بهترین شرایط ممکن نگه داری می شوند. بدین صورت میزان خسارات وارده به مجموعه شما از طریق آسیب دیدن اجناس ذخیره شده بسیار کاهش یافته و در دراز مدت سود قابل توجهی عایدتان خواهد شد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر