فروش قفسه انباری در شهر ری

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.


مجموعه رادان صنعت شرق می کوشد قفسه های انبار را با کیفیت بالا و از بهترین مواد اولیه تهیه نماید تا قدرت تحمل بار آن ها افزایش یابد. از این رو صاحبان انبارهای صنعتی می توانند اطمینان داشته باشند؛ قفسه های انبارشان بسیار مقاوم هستند و تا وزن اعلام شده از سوی متخصصان رادان صنعت، توانایی تحمل بار را دارند. نکته دیگری که باید بیان کنیم قیمت قفسه انبار ساخت این شرکت است. که بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

به این محصول، قفسه بندی بایگانی ریلی نیز گفته می شود توسط یک راهروی متحرک امکان است.فاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد، بیشترین موارد است.فاده این نوع قفسه بندی در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و سایر فضاها است.. ایمنی و محفوظ بودن طبقات این سیستم باعث شده بخش مهمی از بازار را به خود اختصاص دهد.

 ممکن است. قفسه پرچ بدون پیچ و مهره را سفارش داده باشید و مونتاژ آن را آسان تر کرده باشید. قفسه پرچ بدون پیچ و مهره می تواند تا پوند را تحمل کند. ترکیب قفسه بندی تک پرچ و دو پرچ دارای یک تیر متقاطع است. که توسط دو یا چهار پرچ محکم می شود. پرچ تکی می تواند پوند را تحمل کند، اما پرچ دوتایی وزن را بیش از دو برابر می کند. به دلیل چهار پرچ و تیر متقاطع، پوند را تحمل می کند. گاهی اوقات داشتن محصولی با وزن سبک تر در فضای بزرگتر به وزن سنگین در یک قفسه ترجیح داده می شود - دلیل دیگری که چرا قفسه های فلزی همه کاره هستند - شما یک انتخاب دارید.



( فروش ) های دیگر