فروش قفسه انباری در شهرک صنعتی چهاردانگه

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه


حجم و وزن محصولات و اقلام انبارش (ابزار،کارتن، پالت، لوله، بسته بندی، بایگانی و سایر)، دیگر عامل تعیین ابعاد قفسه‌ صنعتی انبار است.. برای اقلام کوچک‌ از قفسه‌هایی با ابعاد کمتر، و برای کالاهای بزرگ‌تر، از ابعاد بزرگتر است.فاده می گردد.

شرکت نیکان تک ایرانیان که در زمینه تولید اتصالات و شیرآلات نفتی فعالیت می نماید جهت افزایش ظرفیت و است.فاده حداکثری از فضای انبارهای خود واقع در شهرک صنعتی پرند، اقدام به تجهیز و قفسه بندی مجموعه انبارهای خود نمود. به همین منظور این شرکت جهت نگهداری اقلام و کالاهای مد نظر، از سیستم قفسه […]

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق، طراح، سازنده و ارائه دهنده انواع سیستم های قفسه انبار با بهترین کیفیت ساخت و همچنین مطابق با آخرین است.انداردهای روز اروپا می باشد و بعنوان برترین تولیدکننده سیستم های قفسه بندی در کشور، محصولات خود را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می دهد. محصولات قفسه انبار شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق شامل موارد زیر می باشد:



( فروش ) های دیگر