مشاوره و اجرا قفسه انباری در شهرک صنعتی چهاردانگه

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


شرکت لبنیات کاله تولید کننده انواع محصولات لبنی در سال تأسیس گردید. این شرکت به منظور افزایش ظرفیت و است.فاده بهینه از ارتفاع انبار، اقدام به قفسه بندی انبارهای یکی از کارخانجات تولیدی خود واقع در جاده قدیم کرج به مساحت تقریبی متر مربع نمود. به همین منظور انبارهای ملزومات بسته بندی، مواد […]

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق، طراح، سازنده و ارائه دهنده انواع سیستم های قفسه انبار با بهترین کیفیت ساخت و همچنین مطابق با آخرین است.انداردهای روز اروپا می باشد و بعنوان برترین تولیدکننده سیستم های قفسه بندی در کشور، محصولات خود را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می دهد. محصولات قفسه انبار شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق شامل موارد زیر می باشد:

مجموعه رادان صنعت شرق می کوشد قفسه های انبار را با کیفیت بالا و از بهترین مواد اولیه تهیه نماید تا قدرت تحمل بار آن ها افزایش یابد. از این رو صاحبان انبارهای صنعتی می توانند اطمینان داشته باشند؛ قفسه های انبارشان بسیار مقاوم هستند و تا وزن اعلام شده از سوی متخصصان رادان صنعت، توانایی تحمل بار را دارند. نکته دیگری که باید بیان کنیم قیمت قفسه انبار ساخت این شرکت است. که بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر