فروش قفسه انباری در فیروزکوه

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..

منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.

قطار در این مسیر از میان جنگل‌ها و کوهستان‌های شمال کشور عبور می‌کند. در بعضی نقاط، ارتفاع ریل قطار از سطح دریا به متر نیز می‌رسد. به‌طورکلی می‌توان مناطق مسیر این قطار به دو دسته جلگه‌ای و کوهستانی تقسیم‌بندی کرد.


در قفسه بندی صنعتی، سوای عوامل مربوط به قفسه‌ها، عوامل دیگری نیز تاثیرگذار هستند. اندازه فضا، کف‌سازی، ساخت دیوارها و مسائل مختلف دیگری که همگی به کیفیت انبار مربوط می‌شوند، دارای اهمیت بالایی هستند. یکی دیگر از مسائل مهم انبارداری، لیست‌بندی و چیدمان درست کالاهای انبار است.. این مسئله باید از ابتدا سنجیده برنامه‌ریزی شود تا جابه‌جایی‌های پرزحمت بعدی را به‌دنبال نداشته باشد.

قفسه های فلزی صنعتی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند، شما اگر در دوره های مختلف نیاز به تغییر ارتفاع طبقات، افزایش یا کاهش تعداد طبقات و حتی قفسه ها داشته باشید، می توانید به راحتی این کار را انجام دهید و پیچیدگی زیادی در رابطه با مونتاژ قفسه ها نخواهید داشت.

مناسب جهت بارهای سنگین و شاخه ای با طول زیاد قفسه بازویی یا شاخه ای (کانتی لور) با طراحی ویژه و خاص خود بعنوان یک سازه فلزی سنگین، جهت نگهداری بسیاری از اقلام و کالاهایی که امکان ذخیره سازی آنها در انواع دیگر سیستمهای قفسه بندی وجود ندارد، مناسب است.. قفسه کانتی لور یا بازویی […]



( فروش ) های دیگر