مشاوره و اجرا قفسه انباری در فیروزکوه

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



اگر قصد اقامت در روستا را داشته باشید،‌ اقامتگاه‌های متنوعی در سله بن وجود دارند که خدمات خوب و قابل‌اعتمادی به شما ارائه می‌دهند. فراموش نکنید که بهترین زمان برای سفر به این روستا، فصل گرما است. که آب و هوای روستا، رو به خنکی می‌رود.

در این دشت کمی است.راحت می‌کنید تا خود را برای عبور کردن از تنگه دوم، یعنی تنگه سا، آماده کنید. تنگه سا،‌ مسیری کوتاه‌تر اما سخت‌تر دارد. در این مسیر قرار است. کمی مهارت‌های صخره‌نوردی و سنگ‌نوردی  شما به چالش کشیده شود؛ اما مطمئن باشید با تمام سختی ارزش تماشای آبشار ساواشی را دارد.

برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..


در حالی که راه حل های ذخیره سازی است.اندارد به طور کلی مقرون به صرفه تر هستند، آنها محدودیت هایی دارند. هنگامی که یک انبار به ظرفیت کامل خود فشار می آورد، قفسه بندی پویا ارزش افزوده ای را ارائه می دهد زیرا می توانید از فضا به طور موثرتری است.فاده کنید. قفسه دینامیک یک سیستم کم تعمیر و کارایی بالا است. که بهره وری را بهبود می بخشد، دسترسی را افزایش می دهد .

برای اطلاع از شرایط خرید و قیمت قفسه‌های انبار می‌توانید با تیم کارشناسی و مهندسی صنایع عدل در ارتباط باشید و مشاوره رایگان برای تجهیز و قفسه بندی انبار خود دریافت کنید.انبارها به دلیل محدود بودن فضا نیاز به قفسه بندی دارد تا بتوان بهترین بهره وری را از فضای موجود انجام داد. در

نصب سریع و است.فاده بهینه از فضای انبار قفسه بندی نیم طبقه پیش ساخته راک علاوه بر افزایش سطح مفید قابل است.فاده، قابلیت انعطاف بسیار بالایی جهت نصب در انواع فضاهای مختلف با هر ابعادی را داراست. نیم طبقه پیش ساخته راک به گونه ای طراحی گردیده است. که علاوه بر صرفه اقتصادی، قابلیت اجرا […]



( مشاوره و اجرا ) های دیگر