مشاوره و اجرا قفسه انباری در قرچک

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 

شهر قرچک، از محله های مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت هستند. اما در مجموع باید بگوییم که امکانات رفاهی و تفریحی قرچک تهران، مطلوب است.. زیرا در سال های اخیر و با رشد جوامع شهری در است.ان تهران، هر یک از محله ها و شهرستان های تابع تهران نیز رشد کرده اند و از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی، فوق العاده هستند.

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.


روش جابه‌جایی کالاها در انبار، مشخص کننده نوع سیستم قفسه صنعتی است.. برای مثال اقلام پالت شده در انبار که توسط لیفتراک و سایر دستگاه ها بارگذاری می شوند به قفسه فلزی مختص خود(مانند پالت راک و درایوین)، و اقلام بسته بندی شده بارگذاری توسط نیروی انسانی، به قفسه فلزی دیگر (مثل مشبک و بالکی راک و یا لانگ اسپن) نیاز دارند.

راک فلز تولید کننده و مجری انواع قفسه فروشگاهی ، همچون قفسه فروشگاهی کیکی ، قفسه فروشگاهی یکطرفه ، فقسه فروشگاهی دیواری ، قفسه فروشگاهی نیم گرد انتهایی ، قفسه فروشگاهی خود ایستا ، قفسه آجیل ، قفسه حبوبات و قفسه هایپری  میباشد .

دسترسی همزمان به تمامی کالاها با قابلیت انطباق در هر فضایی قفسه بندی پالت راک با در اختیار داشتن طیف متنوعی از انواع ملحقات، یک سیستم بسیار عالی جهت نگهداری انواع بارهای پالتی محسوب می شود. قفسه پالت راک با قابلیتهای متنوعی که دارد یکی از کاربردی ترین و رایجترین سیستمهای قفسه بندی جهت ذخیره […]



( مشاوره و اجرا ) های دیگر